يكي از همكاران حلقه لندن فاش كرد طيفي از عناصر فعال در فتنه سبز با اين اميد كه بتوانند به ايران بازگردند، صرفاً با نام مستعار در رسانه هاي اپوزيسيون خارج كشور قلم مي زنند.
مرصاد به نقل از کیهان: احمد صدري كه خود از همكاران دايمي ارگان حلقه لندن (جرس) است در واكنش به يكي از مطالب انتقادي اين سايت با نام مستعار نوشت: «آقا مشكلي داريم به نام بي نامي نويسندگان. پناه گرفتن در پس نام مستعار چيز تازه اي نيست. همه مي دانيم كه نصف دوستانمان در فيسبوك يكباره بعد از جنبش سبز اسم فاميل خودشان رابه «ايراني» تغيير دادند و بعضي حتي اسم نخست خود را هم عوض كردند. حرجي بر آنان نيست چون همه مي خواهند حتي الامكان به ايران برگردند و گفته مي شود كه اينترنت موش دارد و موش هم گوش- و از همان مأخذ منقول است كه «كار از محكم كاري عيب نمي كند.»
وي مي نويسد: اشكال از آنجاست كه عده اي با سوء استفاده از سنگر بي نامي، ديگراني را كه خطر كرده و با اسم حقيقي خود در عرصه عمومي باقي مانده اند آماج نقد، توهين و يا لااقل استيضاح قرار مي دهند. آسيب شناسي قضيه از وقتي آغاز مي شود كه وبسايتهاي زيادي براي گرمي بازار خود اين قبيل مقالات را منتشر مي كنند. اينجا به صراحت بگويم كه منظور من از اين وبسايتها جرس نيست. نگراني من از اينست كه اين رفتار چنان عادي شود كه اماكني مانند جرس هم به آن آلوده گردند.
صدري مي افزايد: اجازه بدهيد براي آن دوستاني كه صابون تهاجم از سنگر بي نامي به تنشان نخورده چند سطري بنويسم. اين بنده حقير مدتها در سايتي مقاله مي نوشتم كه اجازه مي داد در قسمت كامنتها عده اي با نامهائي قلابي از قبيل «فرد» و «ممد» و چند نام پهلواني از شاهنامه بيابند و هر چه فحش و فضيحت بود نثار اين نگارنده بنمايند و بروند. به مدير آن سايت نوشتم كه مقاله نويسي در مسائل كلي ولو به اسم مستعار اشكالي ندارد ولي اگر كسي خواست به شخصي با اسم حقيقي حمله كند بايد خودش هم اسمش را بنويسد. آنكه ضربتي زد بايد آماده باشد كه ضربتي نيز نوش كند. آن ويراستار محترم به اين سخن وقعي نگذاشت و من هم عطاي آن سايت را به لقايش بخشيدم. چرا بايد باعث رونق بازار كساني شد كه اجازه مي دهند موجودات ترحم انگيزي با نامهاي مسخره اي مانند «آريوبرزن» و «رستم دستان» (به مصداق «زلفعلي» خواندن آدم كچل) و بدون تحمل كوچكترين هزينه اي آنچه به قلمشان مي آيد نثار شخصيتهاي حقيقي كنند؟
خاطرنشان مي شود «جرس» يكي از سايت هايي است كه نيمي از مطالب منتشر در آن داراي اسامي مستعار است.

 


 

 

 

رسانه دولتی انگلیس از مخاطبانش خواست که سگ‌های خود را به محل کارشان ببرند. این رسانه نوشت: 'سگ خود را به محل کار ببرید تا نگرانی‌تان کمتر شود'!

مرصاد به نقل از جهان، بی بی سی فارسی مدعی شد: نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که بردن حیوانات خانگی به محل کار می تواند استرس ناشی از محیط کار را کاهش دهد.


بی بی سی به نقل از کسانی که محقق آمریکایی توصیف کرد، نوشت: کارمندانی که در طول ساعات کار به سگ خانگی خود دسترسی داشته اند از استرس کمتری نسبت به همکاران خود برخوردار بوده اند... حضور سگ در کنار صاحبش در محیط کار در بهتر کردن روحیه، وجدان کاری و کاهش استرس صاحب سگ اثر داشته است!

نتایج این تحقیق از پژوهش بر روی ۷۵ کارمند آمریکایی و سگ باز به دست آمده است.

تبلیغ آبجو و الکل

بی بی سی فارسی پیش از این هم مدعی شده بود که نوشیدن مقدار زیادی الکل برای رفع خستگی مهره‌های کمر انسان و آرتروز روماتیسمی مفید است!

این رسانه دولتی انگلیس همچنین به نقل از کسانی که محقق توصیف کرده، نوشته بود: آبجو شکم را بزرگ نمی کند و خوردنش هم اتفاقا خیلی مفید است. 

بر پایه این رویدادهاست که گفته می شود یکی از دستورکارهای رسانه های غربی تلاش برای جایگزین کردن فرهنگ مبتذل غربی با فرهنگ ایران اسلامی و سست کردن پایه‌های دینی جوانان است.

 

 

مجری شبکه من وتو از اینکه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هنگام تحویل سال برنامه هایی را پخش کرد که رنگ وبوی مذهبی داشتند، ابراز تاسف کرد.
مرصاد به نقل از جام نیوز، شبکه من وتو در برنامه ای که در قالب طنز به تمسخر و توهین جمهوری اسلامی ایران می پرداخت از عملکرد صدا و سیما در لحظه تحویل سال انتقاد کرد.
در این برنامه با پخش تصاویری از شبکه های مختلف صداوسیما در لحظه تحویل سال 1391 که مردم ایران با حضور در اماکن مذهبی از جمله مشهد مقدس منتظر تحویل سال نو بودند و همچنین پخش بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال نو، مجری ضمن انتقاد از صدا و سیما، عنوان کرد: «این رسانه ملی است که قبل و بعد لحظه تحویل سال نو هیچ برنامه مفیدی ندارد.»
گفتنی است همزمان با تحویل سال نو شبکه من وتو ویژه برنامه ای را به مدت 4ساعت پخش کرد که تمامی آن رقص و آواز زنان و مردان، همراه با پوشش مبتذل بود و در حین این برنامه برنامه های طنزی را که رفتارهای زشت و روابط غیر اخلاقی را ترویج می کرد، پخش کرد.
سوال اینجاست که آیا برنامه های مفید از منظر شبکه انگلیسی من وتو پخش برنامه های مبتذل و غیر اخلاقی می باشد؟!!
مردم با فرهنگ و مذهبی ایران با حضور در اماکن مذهبی آغاز سال خود را با توسل به اهل بیت(ع) و توکل به خداوند متعال آغاز می کنند و با شنیدن توصیه ها و بیانات مقام معظم رهبری سال جدید خود را برنامه ریزی می کنند.

 

 

 

 

مدیر كل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از توقف فعالیتهای دفتر خبرگزاری رویترز در تهران تا اطلاع ثانوی خبر داد.

مرصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران،این تصمیم به دنبال تهیه فیلمی توسط بخش ویدئویی دفتر این خبرگزاری در اواخر سال گذشته در خصوص فعالیت های ورزشی تعدادی از بانوان ورزشكار ایرانی در رشته نینجتسو و معرفی آنان به عنوان تروریست، اتخاذ شده است .

وی ادامه داد : این درحالی است كه این بانوان بعضا دانش آموز، دانشجو یا خانه دار می باشند و صرفا به دلیل علاقه شخصی به این رشته ورزشی روی آورده اند.

مدیر كل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :خبرگزاری رویترز تیتر مجعول ' هزاران زن نینجا به عنوان قاتلان ایرانی آموزش می بینند ' را برای فیلم ویدئویی خود انتخاب و آن را در اختیار مشتركان تصویری قرار داده كه متاسفانه بازتاب بسیار منفی در دیگر رسانه های خارجی داشته است .

آقا جری با اشاره به هجمه تبلیغاتی منفی رسانه های وابسته به نظام سلطه ، در خصوص فعالیت های ورزشی بانوان اظهار داشت :درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این امكان برای بانوان ایرانی علاقمند به ورزش فراهم است تا با حفظ ارزش های اسلامی، در رشته ورزشی مورد علاقه خود، تا سطوح عالی و قابل رقابت در عرصه بین المللی پیشرفت كنند اما متاسفانه انتخاب چنین تیتری با موضوع آموزش های آدمشكی و تروریستی در ایران و گزینش بخش های از مصاحبه با ورزشكاران زن ایرانی در راستای القای این گونه آموزش های تروریستی، نشان از تمایل این خبرگزاری به انحراف افكار عمومی جهانی داشته است .

مدیر كل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : این اداره كل پس از اطلاع از اقدام مغرضانه بخش تصویری رویترز و با توجه به شكایت بانوان ورزشكار در این رشته به مرجع قضایی ، فعالیت دفتر این خبرگزاری را تا بررسی كامل موضوع ، متوقف كرده است .


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 92767
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1