راهپیمایی باشکوه سبزها در اینترنت!

 


 

توهم بیشمار بود در فضای اینترنتی از سوی سبزها در حالی صورت می گیرد که در دنیای مجاز هر فرد می تواند با ده ها اسم مختلف فعالیت کند. همین امر باعث شده که سران فتنه هم گول آمار و ارقام سایبری را بخورند اما در مقام عمل و دنیای واقع، در مقابل تعداد اندک هواداران خود فرار را بر قرار ترجیح دهند...

 

اقدام درخواست مجوز برای راهپیمایی از سوی فتنه گران در حالی صورت می گیرد که طبق نظرسنجی یک موسسه تحقیقات بین‌المللی که برای وزارت امور خارجه آمریکا فعالیت می‌کند، حدود 97 درصد مردم ایران، فرقه سبز را یک جریان منحرف وابسته به غرب عنوان کرده‌اند که قصد آنها ضربه زدن به کشور است.

این تحقیق که برای دستگاه دیپلماسی آمریکا صورت گرفته است، می‌افزاید که بیش از 90 درصد مردم ایران سران فتنه را نه تنها منحرف بلکه مستوجب مجازات می‌دانند و معتقدند که دستگاه قضایی باید با محاکمه این افراد، به جرم آنها رسیدگی کند.


از سویی دیگر گویا این حضرات از یاد برده اند که با افتضاحاتی که در طول سال جاری به بار آورده اند دیگر حتی طرفداران اندک خود را از دست داده و تنها تبدیل به یک «جنبش اینترنتی» شده اند که کارشان شده در سایت ها و وبلاگ ها پرسه زدن و علیه جمهوری اسلامی شعار دادن.

توهم بیشمار بود در فضای اینترنتی از سوی سبزها در حالی صورت می گیرد که در دنیای مجاز هر فرد می تواند با ده ها اسم مختلف فعالیت کند. همین امر باعث شده که سران فتنه هم گول آمار و ارقام سایبری را بخورند اما در مقام عمل و دنیای واقع، در مقابل تعداد اندک هواداران خود فرار را بر قرار ترجیح دهند.


به موضوعات بالا اضافه کنید این مسأله را که اکثر قریب به اتفاق مدیران و کاربران این سایت های ضد انقلاب اصلا در ایران نیستند و هیچ خبری از دنیای کنونی ایران ندارند.

این موضوع حتی در نوشته های این سایت ها نیز بیان شده است. برای مثال علی افشاری، اصلاح طلب فراری به خارج از کشور با اعتراف به این که جنبش سبز در طول یک سال گذشته، مرده ای بیش نبود می نویسد:

«هنوز معلوم نیست تحرکات در فصای سایبر چه میزان بازتاب دهنده نظر شبکه های فیزیکی و نیروهای اجتماعی است. ولی قطعا نمی توان فیس بوک، توئیتر و بالاترین را نماینده جامعه ایران و خیابان های تهران دانست و تفاوت ها را باید لحاظ کرد.

سایت خوئنویس نیز در مطلبی به همین موضوع اشاره کرده و نوشت:

«این روزها فضای جامعه مجازی تقریبا فقط به ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ می‌اندیشد و حوادث مربوط به قیام مصر تقریبا به بادفراموشی سپرده شده‌اند. روزی که تصادفا و یا شاید هم به طور غیر تصادفی با روز عشاق (والنتاین) نیز مصادف شده است. فضای مجازی آکنده شده است از مطالب گوناگون درباره این روز. ولی پرسشی که برای من بی‌پاسخ مانده است این است که جامعه واقعی ما یعنی مردم واقعی کوچه و خیابان‌های تهران تا چه اندازه برای این روز آماده هستند؟

بر روی عبارت جامعه واقعی تاکید می‌کنم برای اینکه تفاوت‌های جامعه واقعی و مجازی را به آشکار می‌توان مشاهده نمود. جامعه مجازی با اسامی اکثر مستعار (مانند نگارنده)‌ هزاران فرسنگ به دور از ایران (بازهم مانند نگارنده) و به دور از ترس از دستگیری و بازداشت پشت کامپیوتر می‌نشیند و می‌نویسد و البته خوب هم می‌نویسد ولی اینکه بتوان افراد واقعی جامعه واقعی با اسامی و هویت‌های واقعی و با ترس‌های واقعی رانیز به خود آورد و به خیابان کشاند این کاری است کارستان.»


 

فردا همه خواهند آمد
فردا همه خواهند آمد
امسال هم مانند سال پيش، 22 بهمن حال و هواي ديگري دارد. پارسال فتنه گران خط و نشان كشيده بودند كه مي آئيم و چنين و چنان مي كنيم. يك شيرين عقلي هم از آن طرف آب استراتژي «درازگوش تروا» را مطرح كرد.
و شد آنچه كه ديديد و ديدند. تا چشم كار مي كرد امواج پرشور و حرارت مردمي بود كه در سرماي بهمن ماه آمده بودند تا يك بار ديگر از دريچه تنگ رسانه هاي بزرگ غربي، صدا و تصويرشان را به گوش و چشم دنيا برسانند و بگويند؛ «ما تا آخر ايستاده ايم.»
22 بهمن سال گذشته تجلي بيزاري و فردا روز بيداري است.
پارسال مردم از خائنان و فتنه گران اعلام بيزاري كردند و امسال بيداري دنياي اسلام را جشن خواهند گرفت.
فردا غريو «الله اكبر» در ميدان آزادي تهران طنين انداز مي شود تا برادران و خواهرانمان در ميدان «التحرير» قاهره بدانند تنها نيستند و «الله اكبر» چون رشته اي محكم و الهي، سينه هاي سوزان و مشت هاي خروشان را از دامنه البرز تا كرانه نيل به هم پيوند خواهد داد.
32 سال پيش فرعون ايران در خروش امواج سهمگين خشم مردم به هلاكت رسيد و امروز فرعون مصر در آستانه فرو رفتن در همان گرداب است و دير نخواهد بود روزي كه اين سيل تاج و تخت ديگر حاكمان زر و زور و تزوير را با خود به اعماق تاريك تاريخ ببرد.
و كيست كه نداند همه اين بركات از دم مسيحايي مردي است كه معجزه كلامش، سحر غول هاي رسانه اي غرب و شرق را در هم شكست و اهل صبر و ايمان را از بيابان وحشت به وادي ايمن رهنمون كرد.
اگر امروز ملت ها در كشورهاي عربي به جوش و خروش آمده اند، نتيجه ايستادگي و استقامت شماياني است كه هرگز در طوفان حوادث، مصائب و ابتلائات خم به ابرو نياورده و چون سرو، استوار ايستاديد و چه فراز و نشيب ها كه از سر نگذرانديد. نه روزهاي طولاني دفاع مقدس شما را خسته كرد، نه تحريم هاي اقتصادي كمرتان را خم نمود و نه در غبار غليظ فتنه، چراغ هدايت ولايت را گم كرديد.
مرحبا بر شما خوبان، پاكان و دليران از كهان و مهانتان كه براي رسيدن به اين صبح روشن پيروزي و آزادي «خون دلها خورده ايد».
وعده ما فردا در تمام شهرها و روستاهاي ايران زمين. ما حنجره مان را با غريو «الله اكبر» و طنين «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» بيمه مي كنيم. زنهار كه ارتعاش اين شعارها را ساده انگاري. انعكاس همين فريادها پايه هاي كاخ فرعون ها را به لرزه انداخته است. گام هايتان استوار، غريوتان پرطنين و حضورتان ماندگار.
راهپيمايي 22 بهمن از طاق نصرت هاي قرآن آغاز خواهد شد

 

فتنه گران و عوامل آنها در فیلتر شورای نگهبان
فتنه گران و عوامل آنها در فیلتر شورای نگهبان

کدخدایی: فتنه گران از فیلتر شورای نگهبان عبور نخواهند کرد

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: کسانی که عالماً و عامداً به هر نحوی در شکل گیری و ادامه فتنه 88 نقش داشتند از فیلتر شورای نگهبان عبور نخواهند کرد.
عباسعلی کدخدایی با اشاره به اینکه فتنه سال گذشته یک امر ساده ای نبود که بخواهیم به روحیات یک فرد یا به اختلافات سلیقه ای که بطور طبیعی در جامعه وجود دارد محدود کنیم افزود: ابعاد فتنه 88 بسیار گسترده تر از اختلافات داخلی بود و فتنه سال گذشته یک زمین بازی بود که دشمنان بیگانه برای ما ترسیم کردند و متاسفانه عده ای از دوستان هم در این زمین به نفع بیگانگان بازی کردند.
وی با مرور انتخابات سال گذشته و عملکرد بانیان فتنه ادامه داد: روز برگزاری انتخابات یک ادعایی از سوی برخی نامزدها و طرفدارانشان مطرح شد و هرگونه امکانات برای بررسی درخواست آنان در نظر گرفته شد اما حاضر نشدند هیچ یک از این راه های قانونی را بپذیرند در حالی که در یک جامعه مدنی وقتی که دو نفر با یکدیگر دچار اختلافی شوند و اگر نتوانند خودشان حل کنند به یک حکم و داور مراجعه می کنند.
سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: اگر افراد یا حزبی حکمیت یک داور یا یک مرجع قانونی را نپذیرند هیچ مشکلی حل نمی شود و اگر اراده عده ای برای نپذیرفتن باشد هر راهکاری را هم که پیشنهاد بدهی سر باز می زنند.
وی بیان داشت: انتظاری که مردم با توجه به سابقه کاندیداهای معترض در سمت های اجرایی داشتند این بود که اگر هم اختلافی و یا اشکالی در مسیر اجرا وجود داشت و اگر شکوائیه ای داشتند آن را از طرق قانونی پیگیری و حل کنند که یکی از آن مراجع شورای نگهبان است.
کدخدایی تصریح کرد: در انتخابات سال گذشته شاهد بودیم که برخی از این افراد در همان ساعات پایان رای گیری اعلام پیروزی یک طرفه و یک جانبه کردند سؤال این است که بر چه اساسی شما این کار را کردید و شورای نگهبان به عنوان مرجع ناظر که تمام امور انتخابات زیر نظر آن انجام می شود چنین اجازه ای را هیچ وقت به خود نداده است که اعلام نتیجه زود هنگام کند.
وی اعلام نتایج در پایان ساعات روز برگزاری انتخابات را عامل شناخت عوامل پشت پرده فتنه 88 دانست و گفت:کسانی که در پس پرده برنامه ریزی و طراحی این اغتشاشات بودند برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی با نادیده گرفتن رای مردم و اصرار بر ادعاهای واهی مسیر قانونی را طی نکردند و شد آنچه که نباید می شد و این نادیده گرفتن غیرقابل اغماض است.
صلاحیت چگونه احراز می شود؟کدخدایی درباره موضوع احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رفتار افراد را بر طبق قوانین ارزیابی می کنیم افزود: کسانی که در چارچوب نظام حرکت کرده اند و شرایط ماده 28 قانون انتخابات را دارا باشند و همچنین مواضعی که در ماده 29 این قانون وجود دارد را نداشته باشند صلاحیتشان احراز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در مجلس هفتم و هشتم نیز مشاهده می کنید که از همه گروه ها و جریان های سیاسی در آن هستند و از همه گروه ها هم افرادی بودند که صلاحیتشان مورد قبول واقع نشد بنابراین شورای نگهبان سیاسی عمل نمی کند.
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه حساب کسانی که در فتنه سال گذشته به نوعی نقش داشتند از بقیه گروه ها و جریانات سیاسی جداست تاکید کرد: کسانی که چه عالماً و چه عامداً به هر نحوی در شکل گیری و ادامه فتنه 88 نقش داشتند از فیلتر شورای نگهبان عبور نخواهند کرد.
کدخدایی که با باشگاه خبرنگاران گفت وگو می کرد، از لزوم تغییر در قوانین انتخاباتی سخن گفت و این قوانین را ناقص و بسیار قدیمی توصیف کرد.
وی در این مورد گفت: نظام انتخاباتی ما مربوط به ادوار اولیه انقلاب است که یک فضای سیاسی، اجتماعی متفاوتی نسبت به وضعیت فضای سیاسی امروز جامعه ایران حاکم بود.
وی افزود: امروزه یک فضای رقابتی سنگین و سیاسی در کشور حاکم است و همچنین بیشتر اوقات تحمل افراد و گروه های سیاسی هم کم است؛ لذا قوانین موجود برای اجرای انتخابات، نظارت و تبلیغات، دارای نواقصی است که باید اصلاح شود و لزوم این تغییرات را هیچ کس نمی تواند منکر شود، اما متاسفانه هیچ اقدامی تاکنون در این زمینه صورت نگرفته است.
کدخدایی، فرهنگ سازی برای انتخابات را ضروری دانست و افزود: فرهنگ سازی انتخابات، یعنی اینکه احزاب و چهره های سیاسی قبول کنند، انتخاب یک برنده و بازنده ای دارد و همیشه در انتخابات برنده نیستند؛ و باید تحمل خود را بالا ببرند.
وی ادامه داد: احزاب زمانی که در انتخابات شرکت می کنند و بازنده می شوند، به مفهوم این نیست که نظام عیبی دارد و یا تخلف و تقلبی صورت گرفته، احتمال قوی تر این است که از این فرد یا گروه اقبالی از سوی مردم صورت نگرفته و رای نیاورده است؛ لذا این موضوع کمتر در انتخابات ما جا افتاده است.

 

بهمن و ايجاد خط انحرافي فتنه‌گران
بهمن و ايجاد خط انحرافي فتنه‌گران 

 

برخی افراد و گروه های فریب خورده و در رأس آنان سران فتنه‌گر، که خروج خود از خط انقلاب را به اثبات رسانده و خط آمریکا و استکبار را پیش گرفته اند، تلاش می کنند که به جای حضور در روز 22 بهمن، به ياد ماندني ترين روز تاريخ يك صد ساله اخير ايران، روز دیگری را به بهانه دفاع از قيام مردم کشورهای مصر، تونس و... به خیابان ها بیایند تا...

در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز جمعه 22 بهمن ماه 89، طیف های مختلف مردم و گروه های مختلف سیاسی، اعلام کرده اند که در راهپیمایی و بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامي حضور می یابند تا با دستاوردها و ارزش های انقلاب، رهبر کبیر انقلاب، امام خميني و نيز رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای تجدید میثاق کنند.
 
 
آن چه در سالگرد سی و دومین سالگرد انقلاب متفاوت از سال های قبل احساس می شود این نکته اساسی است که دو نسل بعد از انقلاب در کنار نسل انقلاب، که در سال های 56 و 57 در پیروزی انقلاب اثر گذار بوده اند با همان شور و حال روزهای انقلاب در خیابان های شهرهای مختلف کشور، و در تهران در میدان آزادی حاضر می شوند تا بار ديگر با آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي تجدید پیمان کنند. در حقيت به تعبير رهبري نسل جوان حاضر كه دوران انقلاب و مبارزات آن را نديده به همان اندازه‌اي به مباني و مبادي انقلاب اسلامي التزام دارند كه نسل اول انقلاب.
علاوه بر حضور نسل های مختلف، حضور گروه های سیاسی مختلف سیاسی در اين مراسم باشكوه ملي و اسلامي و در کنار هم نيز حائز اهميت است. اگر چه اين گروه‌هاي سياسي در مسائل جاری و روزمره زندگی اجتماعی  و سیاسی ممكن است با هم اختلاف نظراتي داشته باشند، اما همگان به نقطه‌ي عطف اين روز بزرگ اذعان دارند.
 
 
 
 

همچنین تفاوت سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامي با سال های قبل این نکته اساسی است که مردم ایران در حمایت از انقلاب و آرمان های اسلامی، انسان دوستانه و عدالت خواهانه مردم تونس، یمن، مصر و کشورهای مختلف اسلامی که گرفتار دیکتاتوری و رؤسای جمهور مادام العمر خود هستند، به صحنه می آیند تا پشتیبانی انقلاب و مردم ایران از انقلاب  این کشورها را نشان دهند و اعلام کنند که انقلاب اسلامی ایران با ریشه ها و دستاوردهای سی و دوساله خود، تجارب و دستاوردهای خود را به مردم این کشورها انتقال می دهد تا در ایجاد نظام مردم سالاری دینی در این کشورها از آن بهره مند شوند.

بهره‌گيري از الگوي مبارزات انقلاب اسلامي در اين كشورها اگر چه به زعم سران كشورهاي غربي خوشايند نيست اما امري است كاملا مشهود و هويدا كه هر وجدان بيدار و عقل سليمي مي‌تواند آن را دريابد.

در کنار این شیرینی و گوارایی سی و دو سال حمایت و تلاش و پشتیبانی مردم و گروه های سیاسی از انقلاب اسلامی و  تجدید میثاق مردم با انقلاب و رهبري آن، برخی افراد و گروه های فریب خورده و در رأس آنان سران فتنه‌گر، که خروج خود از خط انقلاب را به اثبات رسانده و خط آمریکا و استکبار را پیش گرفته اند، تلاش می کنند که به جای حضور در روز 22 بهمن، به ياد ماندني ترين روز تاريخ يك صد ساله اخير ايران، روز دیگری را به بهانه دفاع از قيام مردم کشورهای مصر، تونس و... به خیابان ها بیایند تا نیات شوم خود را دنبال کنند. بر این اساس فتنه‌گران به جای حضور  در کنار مردم، تلاش می کنند تا روز 25 بهمن با هدف ایجاد آشوب و تفرقه دست به تجمع بزنند. در حقيقت ئفاع از مردم مصر و تونس پوششي است براي رسيدن به اهداف معاندانه اين جداشده‌هاي از مردم و ملت.
 
 

بر این اساس کسانی که صف خود را از ریشه های اصلی انقلاب و مردم جدا کرده اند و متصل به دشمنان اين نظام و كشور شده‌اند، در واقع آب به آسیاب دشمن ریخته اند و با این کار خود هدفي ندارند جز عملي كردن دستورات رهبران خارجي خود در آمريكا و اسرائيل و انگليس.

اما باید توجه داشته باشند که مردم عزيز ايران به اعمال واهي این افراد فتنه‌گر توجهی نداشته و همواره در خط انقلاب و ولايت باقی می مانند كه نه تنها اجازه نخواهند داد عده ای خواب شکاف در انقلاب و پیروزی استکبار در اين بلاد را به چشم را  ببینند که در حمایت از انقلاب  در کشورهای اسلامی، به صدور دستاوردهای انقلاب نيز خواهند پرداخت.

از این رو، مردم ایران در روز 22 بهمن هوشیاری خود را نشان خواهند داد و ثابت خواهند کرد که هیچ کس و با هيچ شيوه‌ي عوام فريبانه‌اي نمی تواند بعد از گذشت سه دهه از انقلاب، شکافی بين مردم و نظام ایجاد کند كه اين شجره طيبه، در اين مدت ريشه‌هاي الهي و اسلامي خود را محكم‌تر و مستقم‌تر كرده است.

از این رو کارشناسان و دلسوزان انقلاب اسلامی باید متناسب با شرایط امروز انقلاب، چند موضوع را تحلیل و ارزیابی کنند. اول، حضور نسل های مختلف و اعم از پير و جوان، نسل انقلاب و نسل دوم و سوم انقلاب در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن. دوم تبيين خط انحرافي جريان فتنه كه اين روزها در صدد گرفتن ماهي از اين آب گل‌آلود است. و سوم مصادف شدن سالگرد انقلاب اسلامي ایران با شروع انقلاب در کشورهای اسلامي منطقه كه انشاء‌الله در آينده‌اي نه چندان دور منجر به شكل‌گيري خاورميانه‌ي جديد بر مبناي اسلام خواهد شد.

 

طنین «الله اکبر»؛ امشب ساعت 21 در سراسر ایران
طنین «الله اکبر»؛ امشب ساعت 21 در سراسر ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امشب همزمان با شب یوم الله22بهمن ندای «الله اکـــبــــر» به یاد «الله اکـــبـر»های بهمن57 در سراسر کشور طنین انداز می شود.

گزارش واحد مرکزی خبر ، اصغر آبخضر در نشست خبری افزود: این مراسم ساعت21  امشب در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

وی گفت: همچنین در این ساعت آسمان مراکز استان ها و حدود400روستا نورافشانی می شود.

آبخضر افزود: مراسم نورافشانی در تهران در22نقطه برگزار می شود که 5 منطقه آن در ارتفاعات است.

 

مشاور سابقه دار کروبی دستگير شد

تقی رحمانی، مشاور مهدی کروبی دستگیر شد.

بر اساس اعلام یک منبع آگاه به بولتن، تقی رحمانی مشاور نزدیک مهدی کروبی که نقش اساسی در فراخوان تجمع های غیرقانونی جریان فتنه داشت، دستگیر شد.

بنابر این گزارش، رحمانی که از اعضای گروهک موسوم به نهضت آزادی است، دارای ارتباط های فروانی با گروه های ضد انقلاب به ویژه گروهک منافقین می باشد.

گفتنی است، در جریان بازرسی از منزل وی مقدار معتنابهی اسناد کشف و ضبط گردید.


 

 

بیست و دو بهمن منتظرتان هستیم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 92766
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1