فرمانده سپاه تهران: این دفعه اجازه نخواهیم داد با فتنه متوقف شویم

سردار همدانی با رد اینکه اقدامات مردمی اخیر کشورهای عربی نشات گرفته از حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران است تاکید کرد: فتنه سال گذشته و سران فتنه و بازیگرانش کاملا از گردونه خارج شدند.

 به فاصله چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به دستور امام خمینی (ره) نهاد «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» تاسیس شد. نهادی که هر چند در «نظامی» یا «فرانظامی» بودنش چالشهایی را تجربه کرد ولی آن طور که مواضع فرماندهان فعلی اش بر می آید «پاسدار» انقلاب اسلامی است، چه در مسائل نظامی و چه غیر نظامی.

در حالی که سردار حسین همدانی معتقد است «عدم آگاهی» همچنان انقلاب اسلامی را تهدید می کند از عملکرد سپاه در سه دهه گذشته دفاع می کند. فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) خلاء فرهنگی دهه گذشته را متوجه غفلتی می داند که دولتمردان در دوران سازندگی مرتکب شدند.

فرمانده سپاه تهران در خصوص احتمال شعله ور شدن آتش زیر خاکستر حوادث بعد از انتخابات سال گشذت نیز به خبرآنلاین می گوید: این دفعه اجازه نخواهیم داد که با فتنه در یک دوره کوتاهی متوقف شویم.

 

سند تازه از مزدوری مهاجرانی و کدیور برای موساد و ام آی 6

اظهارات یک عضو ارشد اخوان المسلمین که تبدیل به تیتر اول روزنامه کیهان شد، محافل ضدانقلاب را دچار سرگیجه و عصبانیت کرد.
این محافل طی هفته اول قیام مصر تلاش کرده بودند حرکت ملت مصر را اقتصادی و غیراسلامی توصیف کنند و همزمان اخوان المسلمین را جریانی که مخالف تأسیس «حکومت اسلامی» و «جمهوری اسلامی ایران» است، جا بیندازند. این در حالی است که تأسیس حکومت اسلامی و مبارزه با کفار جزو مرامنامه «اخوان » است.
با این حال، اظهارات غافلگیرکننده کمال الهلباوی در برنامه زنده شبکه بی بی سی که تمام رشته های شبکه رسانه ای ضدانقلاب را پنبه کرد، موجی از شوک را در این محافل به وجود آورده است. بلافاصله پس از انتشار مصاحبه «الهلباوی»، مجدداً بی بی سی و رادیو فردا و دویچه وله و رادیو فرانسه و... دهها شبکه و رسانه مشابه تلاش کردند با تحریف مصاحبه، چهره ای سکولار و مخالف ایران از اخوانی ها بتراشند.
در این میان و پس از آن که متن مصاحبه الهلباوی در تیتر اول روزنامه کیهان در سه شنبه هفته گذشته نشست، موجی از خشم و فحاشی را در رسانه های ضدانقلاب برانگیخت. کیهان این تیتر را برای مصاحبه الهلباوی انتخاب کرده بود؛ «با قدردانی از بیانات ولی امر مسلمین اعلام شد- اخوان المسلمین: آرزوی ما تشکیل حکومتی مانند ایران است». این عضو ارشد اخوان المسلمین، از حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان «امام خامنه ای» یاد کرده بود.
به دنبال انتشار این اظهارات روشنگرانه، رسانه های ضد انقلابی واکنش هایی از سر خشم و پرخاش نشان دادند چنان که «جرس» ارگان حلقه لندن و وابسته به زوج مهاجرانی- کدیور ضمن اشاره به سخنان الهلباوی و تیتر اول کیهان نوشت: الهلباوی برای این مداحی از حکومت ایران پول گرفته است چرا که می گوید «من از امام خامنه ای به خاطر مواضعش راجع به مصر تشکر می کنم. این موضعی است که همه مصری ها باید از آن قدردانی کنند و من امیدوارم در مصر نیز دولت خوبی مثل دولت ایران و رئیس جمهور شجاعی نظیر احمدی نژاد سرکار بیاید». او این جملات را گفت و بلافاصله تیتر یک کیهان شد.
مهاجرانی و کدیور ارتباطات گسترده ای با محافل صهیونیستی دارند و کدیور ۲ بار به تل آویو سفر کرده است.
این رسانه بدنام که به عنوان پیاده نظام شبکه بی بی سی و سرویس جاسوسی انگلستان عمل می کند و رسماً از انگلیسی ها پول و امکانات دریافت می کند، در واکنشی توأم با سرگیجه، ابتدا سعی کرد انتساب الهلباوی به اخوان المسلمین را انکار کند و سپس اذعان کرد او «دو سال سخنگوی اخوان بوده» و «روابط حسنه ای با اخوان دارد». جرس آنگاه در توضیح بیشتری که دروغ بودن تحلیل ها و خبرهای قبلی شبکه عنکبوت را آشکارتر می سازد، اذعان کرد اعضای اخوان المسلمین پیش از این بارها در جشن های گرامیداشت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شرکت کرده اند.
جرس آنگاه به اعتبار «کافر همه را به کیش خود پندارد» و از آنجا که کسانی چون مهاجرانی و کدیور در آمریکا و انگلیس هم از توبره و هم از آخور بهره مند می شوند، مدعی شده اخوانی ها از ایران پول می گیرند و هر عکسی که از رهبری و رئیس جمهوری ایران در هر گوشه از دنیا بالا می برند، برای پول گرفتن است! جرس در نهایت این سرگیجه تحلیلی مدعی شده الهلباوی عضو بخش محافظه کار اخوان المسلمین است!
افتضاح اخیر شبکه عنکبوت در حالی است که ارگان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن حمله به اخوان المسلمین نوشت: اخوان المسلمین یک گروه بسیار متعصب ضدیهودی [ضد صهیونیسم] است و در آرم و لوگوی آن نوشته شده «الله غایت ماست، رسول[ص] رهبر ماست، قرآن شریعت ماست، جهاد راه ماست، شهادت در راه خدا بزرگترین امید ماست. الله اکبر». حسن البنا پایه گذار اخوان معتقد بود «طبیعت اسلام آن است که همواره مسلط باشد نه تحت تسلط دیگران. اسلام باید قدرت خویش را در سراسر جهان بسط دهد».
این رسانه صهیونیستی افزود: «محمد بدیع رهبر فعلی اخوان المسلمین می گوید «قصد ما آن است که آمریکا فرو افتد و مؤمنین باید صبور باشند و بدانند که آمریکا در سراشیب نیستی قرار گرفته است. آمریکائیان کفاری هستند که از اخلاق و ارزش های انسانی بی بهره می باشند و بنابراین حاشا که هدایت بشریت به دست آنان سپرده شود». آنها یک گروه تروریستی مانند فدائیان اسلام در ایران هستند که در سال ۱۹۸۱ پرزیدنت انور سادات را به خاطر صلح با اسرائیل به قتل رساندند. حماس شعبه ای از اخوان المسلمین است و می گوید اسرائیل باید نابود شود و یک حکومت اسلامی جایگزین آن گردد.»
ارگان وزارت خارجه اسرائیل یادآور شد: اخوان المسلمین علناً از جنگ حزب الله لبنان علیه اسرائیل جانبداری می کند و در تابستان سال ۲۰۰۶ هنگام جنگ دوم لبنان (جنگ ۳۳ روزه اسرائیل علیه حزب الله)، محمد مهدی عاکف سرکرده روحانی اخوان المسلمین مصر در آن هنگام اعلام داشت که این گروه آماده است برای جنگ با اسرائیل ده هزار سرباز به لبنان بفرستد. آنها می گویند که تنها از راه جهاد و ایثار است که مسلمانان می توانند به مقصود برسند. آنها در راه باطل کردن پیمان صلح مصر و اسرائیل می کوشند و اسرائیل را کیان صهیونیستی که سرزمین های عربی و اسلامی را به تصرف درآورده، معرفی می کنند.


 
 

نسخه جدید شکوری راد برای فتنه گران

علی شکوری راد که پس از حوادث انتخابات ریاست جمهوری دهم و تحرکات براندازانه جریان فتنه، از سوی هم فکرانش در جبهه منحله مشارکت و جریان فتنه، متهم به همراهی با نظام بوده و از عدم دستگیری خود به دلیل اقدامات مجرمانه اش نگران بود، طی ماه های گذشته  چندین بار از سوی مقامات قضایی به اتهام تبلیغ علیه نظام بازداشت شد .

شکوری راد اخیراً با درج مطلبی به نفع جریان منحرف اصلاح طلبی و سران منحوس فتنه (کروبی، موسوی، خاتمی و...) در وب سایتش در یک اقدام غیرقانونی در جایگاه مفسران قانون اساسی نشسته، و از عدم نیاز به اخذ مجوز برای هرگونه راهپیمایی و تجمع خبر داده است.
وی که معمولا به دنبال حاشیه سازی و جلب توجه است بعضاً خود را منتسب به مراجع عظام تقلید نموده و برخی اقدامات ناصواب خود را با این حربه لاپوشی می نماید.


 
 

خود زنی فتنه گران در ۲۵ بهمن

 

 
 
جلسه ی هماهنگی بین گروهکهای ضد انقلاب برگزارشده است
به تازگی وپس از اعلام فراخوان موسوی و کروبی در مورد ۲۵ بهمن جلسه ی هماهنگی بین گروهکهای ضد انقلاب،ازجمله حزب منحله دمکرات، کومله، پژاک و نفاق برگزارشده است. 

شنیده ها حاکی از آن است که جریان وابسته به میرحسین موسوی که درصدد به راه اندازی غائله در ۲۵ بهمن با دروغ بزرگ حمایت از مردم مصر و تونس است در نظر دارد تا با یک خودزنی دسته جمعی ضمن دادن آدرس غلط به طرفداران خود مبنی بر برخورد حکومت با آنها با مظلوم نمایی ضمن کم کردن فشار از روی حامی منطقه ای خود (اسرائیل) فضا را برای ادامه آشوبگری و دور کردن اذهان از انقلاب اسلامی مردم مصر و تونس تهییج نمایند. 

بنابراین گزارش شنیده شده که با وجه به روابط خوب میرحسین موسوی با سران گروهک کومله و ارتباطی که وی ا زمدتها پیش با آنها گرفته بود این گروک تروریستی در آستانه ۲۶ بهمن سالروز تاسیس خود هسته های مخفی خود جهت انجام فعالیت های تبلیغی و خرابکاری وارد کشور کرده تا در روز ۲۵ بهمن که قرار است موسوی و همپالگی هایش به خیابان بیایند نقشه شوم خود را در مورد حرکت احتمالا انتخاری عملی کنند. لازم به ذکر است سران این گروهک در اظهاراتی مدعی شدند قصد دارند برخی از مزدوران خود را به منظور انجام اقدامات ایذایی و خرابکارانه وارد کشور نمایند. 

همچنین شنیده شده که به تازگی وپس از اعلام فراخوان موسوی و کروبی در مورد ۲۵ بهمن جلسه ی هماهنگی بین گروهکهای ضد انقلاب،ازجمله حزب منحله دمکرات، کومله، پژاک و نفاق برگزارشده است. 

دراین جلسه گروهک های ضد انقلاب از سران منافقین خواسته اند تا یک نوع مواد منفجره که به اندازه بسیار کوچک باشد، تهیه و دراختیار عناصر ضد انقلاب قراردهند؛ تا برای اهداف خرابکارانه در روز ۲۵ بهمن مورد استفاده قرار دهند.

 

فیلمهای مستهجن درجشنواره فجر

 
مديران سينمايي براي نمايش «اسب‌حيوان نجيبي است» عذرخواهي كنند

 
 
مگر اين جشنواره برگرفته از انقلاب اسلامي ما نيست؟ پس چرا با حرف امام خميني (ره) در دوازده بهمن درباره سينما كه گفتند ما با سينما مخالف نيستيم، با فحشا مخالف هستيم در تضاد است؟ فحشا در سينما مگر چه چيز ديگري مي‌تواند باشد؟

«سعيد مستغاثي»منتقد سینما در گفت‌وگو با فارس، در خصوص فيلم «اسب حيوان نجيبي است» ساخته عبدالرضا كاهاني، بيان داشت: به اعتقاد من اصلا نمي‌توان درباره اين فيلم صحبت كرد، چون فيلم به اندازه نامش مستهجن است؛ نامي كه اسم بادي كه از گلو خارج مي‌شود را دارد، معلوم است كه چه خواهد بود.

اين منتقد در ادامه افزود: مسئولان سينماي كشور براي نمايش اين فيلم در جشنواره بايد از مردم و مخاطبان عذرخواهي كنند و من متوجه نمي‌شوم كه آيا اين فيلم‌ها جزو همان فيلم‌هايي است كه گفتند هيچ مشكلي ندارد و بررسي شده است؟

وي در ادمه افزود: مگر اين جشنواره برگرفته از انقلاب اسلامي ما نيست؟ پس چرا با حرف امام خميني (ره) در دوازده بهمن درباره سينما كه گفتند ما با سينما مخالف نيستيم، با فحشا مخالف هستيم در تضاد است؟ فحشا در سينما مگر چه چيز ديگري مي‌تواند باشد؟

مستغاثي در خصوص شوخي‌هاي مستهجن كلامي در فيلم «اسب حيوان نجيبي است»، گفت: شوخي‌هاي اين فيلم به شدت مستهجن بود و براي سينماي ايران و همچنين جشنواره فيلم فجر براي نمايش دادن اين فيلم متاسفم.

نفاق جديد سران فتنه و خانه عنكبوت

 

 
ديكتاتورهاي وطني همچون ورژن خارجي‌شان بي‌شك براي رهاسازي ديكتاتورهاي ديگر به آب و آتش مي‌زنند تا دشمن متعجب از صحنه فعلي خاورميانه، تدارك نيرو كند اما چه فايده كه اين تناقضات كار دست آنان داده و سقوط‌شان را بديهي ساخته است.

رابطه دروغ و نفاق؛

ريشه نفاق در دروغ نهفته است. هرچه دروغ در روح آدمي كذب پديد آورد، روح را تبديل به گندابي مي‌كند كه رهايي از آن ميسر نيست. تعدد "دروغ "، ارتكاب يكباره آنرا به خُلق و ادامه يافتن آن، خلق را به ملكه تبديل مي‌سازد. ديگر فرقي ميان چنين موجودي با پديده‌اي به نام "دروغ " نمي‌توان گذاشت. 

دروغ عين اوست و او هم عين دروغ. در اين مرحله نفاق‌ورزي شروع مي‌شود كه ديگر انتهايي براي آن نمي‌توان متصور شد. منافق ساختاراً منافق مي‌شود نه اينكه بنيان‌‌هاي او سالم و افكار او نفاق آلوده باشد. اساس و بنيان او نيز بر مبناي نفاق تجديد بنا مي‌شود و... سقوط آغاز. 

"و ممن حولكم من الاعراب منافقون و من اهل المدينه مردوا علي النفاق لا تعلمهم نحن نعلمهم سنعذبهم مرتين ثم يردون الي عذاب عظيم " (سوره مباركه توبه آيه ۱۰۱)
" و برخي از اعرابي كه پيرامون شما (مؤمنين) هستند منافق‌اند و از ساكنان مدينه (نيز عده‌اي) بر نفاق، خو گرفته‌اند. تو هم آنها را نمي‌شناسي ولي ما آنان را مي‌شناسيم به زودي آنان را دوبار عذاب خواهيم كرد، سپس به عذابي بزرگتر رهنمون مي‌شوند. "

منافق اولين صيد نفاق؛
نفاق كه مي‌آيد اولين صيد را از خود صياد آغاز مي‌كند. ديگر منافق بدبخت حتي اگر بخواهد هم نمي‌تواند از دام نفاق چيده شده توسط خودش رهايي يابد.
منافق خود گويد و خود خندد. از شدت نفاق‌ورزي، ديگر زاويه ديد او نيز تغيير مي‌كند. روز را كه عينيت و حقيقت دارد نمي‌بيند. همه به او تذكر مي‌دهند كه چرا چشمت را بسته‌اي؟ نه، او چشمش بسته نيست. چرا كه چشمش ديگر صدق نمي‌بيند. ساختارش عوض شده. دروغ مي‌بيند، خدعه مي‌زند و فريب مي‌چيند. اين است علت آنكه در آموزه‌هاي‌مان، مراقبت از خود توصيه شده است. 

چرا كه عدم مواظبت، تكرار كذب، كذاب مي‌سازد. كذابي كه حقيقت را نمي‌تواند مشاهده كند ،حتي چشم و عقل و گوش ظاهري او هم به او آدرس غلط نشان مي‌دهند. نه ماديات را كه حتي آيات الهي را هم نمي‌تواند ببيند.
"ثم كان عاقبه الذين اساوا السوآ ان كذبوا بايات الله و كانوابها يستهزؤن " (سوره مباركه روم آيه ۱۰)
" آنگاه فرجام كسانيكه بسيار بدي كردند روي آوري آنان به تكذيب آيات الهي است كه آنان آنها را به استهزاء و تمسخر مي‌نشينند ". 

از بس كه دروغ بافته حتي بافته‌هاي خود را نيز باور نمي‌كند و خود را نيز؛ گذشته باسابقه‌اش، روابط و مواضع به حق‌اش و حركت‌هاي صحيح و درست‌اش را نيز تكذيب مي‌كند. اينچنين است كه "چرخش " مفهوم پيدا مي‌كند و عدول از مواضع، تبديل شدن به ماشين گير كرده در دنده عقب و باصطلاح "كم " آوردن، معنا مي‌يابد.

رابطه تناقض و ريزش هواداران؛
دروغ راه نجاتي باقي نمي‌گذارد. چونكه اساساً‌ نجات، در دروغ نهاده نشده كه در صدق نهان گذاشته شده است. نفاق ورزي، تناقض توليد مي‌كند و اين تناقض است كه دست‌ها را رو مي‌كند. منافق كه پرده كذب، او را در هم تنيده "تناقض " را هم نمي‌بيند اما اطرافيان، هواداران و مردم عادي كه به اندازه او در اين دام گرفتار نيامده‌اند با عقل خود نسبت سنجي كرده و تناقضات را درمي‌يابند. اينجاست كه منافق، ديگر هواداران، پايگاه‌هاي اجتماعي - يا هر اصطلاح ديگر - خود را از دست مي‌دهد و كسانيكه او را احاطه مي‌كنند، نفاق‌جوياني از جنس خود منافق‌اند و بس.
پس "ويل يومئذ للمكذبين " (سوره مباركه مرسلات آيه ۴۹)
"واي بر تكذيب‌كنندگان "


ديكتاتورهاي داخلي، ديكتاتورهاي خارجي؛
ديكتاتوري يعني خودرأيي، استبداد و پاي‌فشاري بر "دروغ ". نمونه داخلي و خارجي آن نيز تفاوتي با هم ندارد. داخلي و خارجي هردو آن مي‌خواهد علي‌رغم خواست ملت، با استبداد رأي، رأي ملت ناديده گرفته شده و رأي او معيار شود. ديكتاتور داخلي مي‌خواهد با دروغ براي خود هوادار دست و پا كند، شايعه "تقلب " را مطرح مي‌كند. مي‌خواهد هوادار را در صحنه نگاه دارد، نفا‌ق‌ورزي را ادامه داده و قانون را لگدمال مي‌كند. هر روز تندتر و تندتر مي‌شود تا كسي از او در نفاق‌ورزي پيشي نگيرد. 

بي‌محابا به اين در و آن در مي‌كوبد تا آنچه بافته برايش ارزني اعتبار پديد آورد اما دريغا كه اين بافته‌ها نيز در چشم او - چشم دروغ‌بين - لباسي آراسته است كه كودكي نيز مي‌فهمد اين لباس چيزي جز عرياني نيست. 

وقتي براي نشان دادن تابلو به بيروني‌ها، رنگ برسر نيزه مي‌كند، براي عوام فريبي مي‌گويد اين رنگ، رنگ سيادت و پيروي از ائمه(ع) است. اما آن هنگام كه همين رنگ‌ برتن رقاصه و مطرب و ملحد مي‌نشيند، كف و سوت آنها چشم گوش او را مي‌بندد و نفاق او فزوني مي‌يابد؛ او سكوت مي‌كند كه نه؛رضايت قلبي هم از آن دارد. وقتي مهمترين علت مشروعيت خود را انتساب به امام (ره) راحل برمي‌شمرد و در برابر آتش زده شدن عكس او خمارآلوده سكوت مي‌كند، وقتي براي دشمن غاصب "قدس " فرياد "نه غزه و نه لبنان " كوك مي‌كند، اما باز هم براي نفاق‌ورزي مي‌خواهد اذهان را از سرنگوني عن‌قريب دولت شفيق اسرائيل باز داشته و نگاهها را متوجه داخل كند و باصطلاح خواهان حمايت از مصريون شود، ديگر دو ساله كودكي هم مي‌فهمد كه او نمي‌فهمد كه چه مي‌كند، چرا كه او ديگر "خود " نيست بلكه ملعبه‌اي از استبداد و ديكتاتوري در برابر حق و بنده‌اي ذليل و حلقه‌ به گوش در برابر "دروغ " و نيرنگ است. دست به سينه آماده است، هر كاري مي‌تواند انجام دهد تا دوستان اسرائيلي و آمريكايي نفسي چاق كنند و به بهانه "موضوعات داخلي ايران " اذهان عمومي ملت‌ها را از مصر و تونس بازدارند و بلايي بر سر آنان آورند كه بر سر غزه و صبرا و شتيلا آوردند.

پادويي براي اسرائيل و نفاق - ديكتاتورها؛
شدت نفاق‌ورزي‌شان به حدي است كه نمي‌فهمند مگر دوستان اسرائيلي تا دندان مسلح توانسته‌اند بن علي تونس و نامبارك مصر را كه بيخ گوش آنان بوده و با آنهمه يال و كوپال بر زمين خورده‌اند را حفظ كنند، كه اين مفلوكان بي‌خبر را بتوانند از يأس‌ها، سرخوردگي‌ها و تناقضات رها سازند. 

آب شور نفاق، قدرت تحليل را از ايشان ستانده است. ديكتاتورهاي وطني همچون ورژن خارجي‌شان بي‌شك براي رهاسازي ديكتاتورهاي ديگر به آب و آتش مي‌زنند تا دشمن متعجب از صحنه فعلي خاورميانه، تدارك نيرو كند اما چه فايده كه اين تناقضات كار دست آنان داده و سقوط‌شان را بديهي ساخته است؛ كه "مثل الذين اتخذوا من دون الله اولياء كمثل العنكبوت اتخذت بيتاً و ان اوهن البيوت لبيت العنكوبت لوكانوا يعلمون " (سوره مباركه عنكبوت آيه ۴۱) 

"همانا مثل كسانيكه به غير از خدا را به دوستي گرفته‌اند همانند عنكبوتي است كه خانه‌اي را براي خود ساخته‌ است در حاليكه سست‌ترين خانه‌ها، خانه عنكبوت است اگر مي‌دانستند ".

 

BBCفارسی دوباره سوژه پارازیت روکرد

 
شبکه دولتي بي بي سي انگليس روز جمعه اعلام کرد ايران بر روي پوشش اخبار مصر در شبکه تلويزيوني بي بي سي فارسي پارازيت مي فرستد!

 به ادعای آنها اين اختلال از پنجشنبه شب پس از آن شروع شد که سرويس فارسي بي بي سي بطور مفصل اقدام به پوشش دادن اخبار تظاهرات مردم مصر بر ضد حسني مبارک رئيس جمهور مصر کرد !

بي بي سي با صدور بيانيه اي اعلام کرد: تصور مي شود به سبب تاثيرگذاري اين پوشش خبري است که پارازيت اندازي آغاز شده است.

این شبکه دولتی هیچ دلیلی مبنی بر اینکه پارازیت ها از کجا آغاز شده اند ارائه نکرده است.

پيتر هاراکس مدير سرويس جهاني بي بي سي گفت که به تلاش براي پخش برنامه در جمهوري اسلامي ادامه خواهد داد.

سرويس بي بي سي فارسي يکي از فعالترین شبکه های خارجی در پوشش و تشویق سبزها به ادامه اغتشاش در کشور طی سال گذشته بود و مشخص نیست در حالی که مردم مصر شعار اسلام سر می دهند، مسئولان این بنگاه سخن پراکنی مدعی شده اند که ایران علاقمند نیست اخبار تحولات مصر توسط بی بی سی فارسی منعکس شود.



 

موضع وزارت‌کشور درمورد راهپیمایی فتنه‌گران

 

معاون مدیرکل سیاسی وزارت کشور درخواست مجوز راهپیمایی به بهانه حمایت از مردم مصر از سوی کسانی که پیش از این مورد حمایت دیکتورهایی همچون مبارک بودند را در اجرای خط القای انگلیس مبنی بر تحت الشعاع قرار دادن پیروزی بزرگ ملت مصر تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران دانست.
 

 

 

مهدی علیخانی‌صدر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به درخواست مجوز راهپیمایی سران فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر اظهار داشت: این عناصر به غیرقانونی بودن درخواستشان کاملاً واقف هستند و می‌دانند که مجوز اغتشاش دریافت نمی‌کنند.

معاون دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب افزود: البته به نظرم انگیزه سیاسی از این بازی‌ها آشکارتر از آن است که بتواند با پوشش نفاق‌آمیزی مانند بهانه حمایت از حرکت اسلامی مردم مصر و تونس پنهان شود. چطور می‌توان باور کرد عناصری که سال گذشته با شعار « نه غزه ، نه لبنان» در برخی از خیابان‌های تهران «سطل آشغال» آتش می‌زدند امسال بخواهند از حرکت‌های ضد آمریکایی در منطقه حمایت کنند.

عیخانی‌صدر بیان داشت: چطور می‌توان باور کرد کسانی که مجری سیاست‌های فتنه‌گرانه‌ آمریکا و انگلیس در کشور بوده و هستند و فتنه‌گری‌های آنها مستمراً و صراحتاً مورد تشویق و حمایت مالی، سیاسی و رسانه‌ای غرب و رژیم صهیونیستی و مبارک و امثال‌هُم است، یکدفعه بر خلاف منافع غرب و دیکتاتورهای دستنشانده آنها که صدای شکستن استخوان‌ آنها به گوش می‌رسد، اقدامی بکنند؟

وی تصریح کرد: ملت هوشیار ایران می‌داند که جریان فتنه پس از سرخوردگی و ناامیدی از حداقل همراهی داخلی، صرفاً می‌خواهد به غرب و صهیونیست‌های در حال سقوط، پیام دهند که روی این‌ها به عنوان «عصای شکسته» حساب کنند.

معاون مدیر کل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: بنابراین شکی نیست خیمه شب بازی جدید جریان فتنه، در اجرای خط القایی انگلیس مبنی بر درخواست مجوز خوش‌خدمتی به بیگانگان که قبل از طرح در رسانه‌های داخلی، با ذوق‌زدگی در BBC منتشر شد، از دیدگاه ملت ایران که در انتظار برخورد قانونی با فتنه‌گران و خائنین به منافع و مسائل ملی هستند، به یک طنز شباهت دارد.

درخواست مجوز برگزاری راهپیمایی به بهانه حمایت از مردم مصر در حالی است که روز 22 بهمن ماه امسال خیل جمعیت 50 میلیونی ملت ایران با برگزاری راهپیمایی باشکوهی در حمایت واقعی از مردم مصر و تونس چنان پاسخی به فرعونیان زمان دادند که حسنی مبارک دیکتاتور مصر در همان روز مجبور به فرار از مصر و کناره گیری از قدرت شد و نادرستی ادعای سران فتنه که پیش از این از حمایت دیکتاتورهایی چون حسنی مبارک برخوردار بودند بر همه ملت ایران آشکار است.

همچنین این درخواست فتنه گران، حرکت منافقانه و بازی جدید غرب برای بازگرداندن مشروعیت از دست رفته آنهاست که ضمن خوراک دادن به رسانه های بیگانه و سایتهای ضد انقلابی می خواهد پیروزی بزرگ ملت مصر را که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده، تحت الشعاع قرار دهد و کمرنگ کند.

حضور 50 میلیون نفری ملت ایران در راهپیمایی گسترده 22 بهمن امسال و سال گذشته و همچنین نهم دی پارسال این موضوع را به اثبات رساند که ملت تاپای جان ایستاده و به هرگونه توطئه و نفاق پاسخ کوبنده خواهد داد.


 
 

دلایل جالب فتنه‌گران برای حضورمیلیونی مردم!

 

روز گذشته، خیابان‌های انقلاب و آزادی برای سی و دومین بار قدم‌های مردمی را بر روی خود احساس کرد که برای حفاظت از آرمان‌های خود و برای اعلام حمایت از نظامی که با آنان پیمان بسته تا این آرمان‌ها را محقق کند؛ آرمان‌هایی که جرقه‌اش را روح‌الله کبیر روشن کرد و مطالبه آن را به دست مردم انقلابی ایران سپرد.


راهپیمایی ۲۲ بهمن اگرچه یک سنت طولانی مدت در ایران است که هر سال برگزار می‌شود و مردم هم نشان داده‌اند که هیچ مساله‌ای - حتی تهدید به موشک باران از سوی رژیم بعث - هم نمی‌تواند مانع از حضور گسترده آنان شود، با این حال حوادثی که سال گذشته روی داد، سبب شد تا موج جدیدی از هیجان و شوق در میان راهپیمایان و حامیان انقلاب اسلامی به وجود بیاید.

همین شور انقلابی بود که سبب شد تا آشوبگران که بنا داشتند تا سال گذشته روز ۲۲ بهمن را به آغازی دوباره برای اغتشاشات خیابانی بدل کنند، ناکام بمانند و فعالان سیاسی از آن روز به عنوان «مرگ قطعی فتنه» نام ببرند.

امسال هم مردم حضوری تاریخی و بسیار گسترده در این راهپیمایی داشتند تا به نوعی سالگرد مرگ آشوب‌های خیابانی را که پس از ۹ دی به احتضار افتاده بود، جشن بگیرند؛ جشنی که منابع رسمی از حضور ۵۰۰۰۰۰۰۰ نفر در آن در سراسر کشور خبر می‌دهند.

حضور مردم و اعلام تجدید بیعت با جمهوری اسلامی ایران در روز گذشته به حدی شکوه‌مند و عظیم بود که مخالفان ایران تنها راه مقابله با آن را در «سکوت محض» دیدند.

سایت‌ها و رسانه‌هایی که از کوچک‌ترین اخبار تخریبی درباره ایران و مسئولان کشور نمی‌گذرند و حتی درباره سرنوشت کرم‌های خاکی که به عنوان آزمایش توسط یک ماهواره‌بر ایرانی به فضا فرستاده شدند، ابراز نگرانی می‌کنند، ترجیح دادند تا اصولا اشاره‌ای به این راهپیمایی نکنند و چنان رفتار کنند که انگار در روز ۲۲ بهمن قرار نیست اتفاقی بیفتد و همه مردم در خانه‌ها مشغول استراحت هستند!

سایت «جرس» که به عنوان ارگان رسمی اتاق فکر لندن و با محوریت عطاءالله مهاجرانی، محسن کدیور و اکبر گنجی فعالیت می‌کند، در هیچ یک از اخبار خود کوچک‌ترین اشاره‌ای به برگزاری این راهپیمایی در سراسر ایران نکرد و ترجیح داد دست به انتشار مطالبی علیه اصل ولایت‌فقیه و فحاشی علیه مسئولان نظام بزند.

همچنین سایت رسمی میرحسین موسوی تنها در یک خبر رسمی و با عنوان «برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران» به پوشش این راهپیمایی عظیم مردم پرداخت.

«کلمه» در متن خبر هم هیچ اشاره‌ای به میزان حضور مردم و نحوه برگزاری راهپیمایی نکرد و فقط از آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از مسئولان نام برد که در این مراسم حضور داشته است.

و اما بالاترین...

اما جالب‌ترین واکنش به این موضوع را سایت «بالا‌ترین» داشت؛ سایتی که به دلیل مواضع بامزه و جالب توجه کاربرانش به عنوان یک سایت سرگرمی معروف در میان فعالان اینترنتی شناخته می‌شود.

بالا‌ترین که در روزهای اخیر به دلیل موضعگیری جالب و غیرمنتظره مدیرش «مهدی یحیی‌نژاد» که حتی کاربران اپوزیسیون را هم ناامید کرده، مجددا بر سر زبان‌ها افتاده، ابتدا مدعی شد که راهپیمایی امسال بسیار خلوت بوده و میدان آزادی تهران اصلا حتی به اندازه نیم گنجایش خود هم پر نشده است!

پس از گذشت ساعاتی از آغاز راهپیمایی و انتشار تصاویر تلویزیونی از حضور گسترده مردم، کاربران این سایت دست به تئوری همیشگی خود زدند و توزیع ساندیس را علت حضور مردم دانستند؛ مساله‌ای که حتی تا چلوکباب و زرشک پلو با مرغ هم پیش رفت.

آخرین دقایق راهپیمایی هم بالاترینی‌ها به تبعیت از یک سایت داخلی که به آقازاده لندن‌نشین وابسته است، کشف کردند که هوای تهران اصلا بارانی و برفی نبوده و کاملا هم بهاری بوده است و علت حضور گسترده مردم در راهپیمایی هم استفاده از این هوای لطیف برای قدم زدن و نه شرکت در مراسم ۲۲ بهمن بوده است!

سایر سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان هم ترجیح دادند تا با سکوت مطلق از کنار این موضوع بگذرند و به مسائلی مانند «روز ولنتاین» و یا «تاثیر آب و هوای سرد بر چروکیدگی پوست حیوانات» بپردازند؛ رویکردی که تلویزیون‌های دولتی انگلیس و آمریکای به خوبی آن را اجرا کردند


 
 

مجوزي براي اغتشاش فتنه‌گران مورد حمايت مبارك صادر نمي‌شود

 

معاون مديركل سياسي وزارت كشور درخواست مجوز راهپيمايي به بهانه حمايت از مردم مصر از سوي كساني كه پيش از اين مورد حمايت ديكتاتورهايي همچون مبارك بودند را در اجراي خط القاي انگليس مبني بر تحت الشعاع قرار دادن پيروزي بزرگ ملت مصر تحت تاثير انقلاب اسلامي ايران دانست.

مهدي عليخاني‌صدر در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به درخواست مجوز راهپيمايي سران فتنه به بهانه حمايت از مردم مصر اظهار داشت: اين عناصر به غيرقانوني بودن درخواستشان كاملاً واقف هستند و مي‌دانند كه مجوز اغتشاش دريافت نمي‌كنند.

معاون دبير كميسيون ماده 10 احزاب افزود: البته به نظرم انگيزه سياسي از اين بازي‌ها آشكارتر از آن است كه بتواند با پوشش نفاق‌آميزي مانند بهانه حمايت از حركت اسلامي مردم مصر و تونس پنهان شود. چطور مي‌توان باور كرد عناصري كه سال گذشته با شعار « نه غزه ، نه لبنان» در برخي از خيابان‌هاي تهران «سطل آشغال» آتش مي‌زدند امسال بخواهند از حركت‌هاي ضد آمريكايي در منطقه حمايت كنند.

عيخاني‌صدر بيان داشت: چطور مي‌توان باور كرد كساني كه مجري سياست‌هاي فتنه‌گرانه‌ آمريكا و انگليس در كشور بوده و هستند و فتنه‌گري‌هاي آنها مستمراً و صراحتاً مورد تشويق و حمايت مالي، سياسي و رسانه‌اي غرب و رژيم صهيونيستي و مبارك و امثال‌هُم است، يكدفعه بر خلاف منافع غرب و ديكتاتورهاي دستنشانده آنها كه صداي شكستن استخوان‌ آنها به گوش مي‌رسد، اقدامي بكنند؟

وي تصريح كرد: ملت هوشيار ايران مي‌داند كه جريان فتنه پس از سرخوردگي و نااميدي از حداقل همراهي داخلي، صرفاً مي‌خواهد به غرب و صهيونيست‌هاي در حال سقوط، پيام دهند كه روي اين‌ها به عنوان «عصاي شكسته» حساب كنند.

معاون مدير كل سياسي وزارت كشور ادامه داد: بنابراين شكي نيست خيمه شب بازي جديد جريان فتنه، در اجراي خط القايي انگليس مبني بر درخواست مجوز خوش‌خدمتي به بيگانگان كه قبل از طرح در رسانه‌هاي داخلي، با ذوق‌زدگي در BBC منتشر شد، از ديدگاه ملت ايران كه در انتظار برخورد قانوني با فتنه‌گران و خائنين به منافع و مسائل ملي هستند، به يك طنز شباهت دارد.

درخواست مجوز برگزاري راهپيمايي به بهانه حمايت از مردم مصر در حالي است كه روز 22 بهمن ماه امسال خيل جمعيت 50 ميليوني ملت ايران با برگزاري راهپيمايي باشكوهي در حمايت واقعي از مردم مصر و تونس چنان پاسخي به فرعونيان زمان دادند كه حسني مبارك ديكتاتور مصر در همان روز مجبور به فرار از مصر و كناره گيري از قدرت شد و نادرستي ادعاي سران فتنه كه پيش از اين از حمايت ديكتاتورهايي چون حسني مبارك برخوردار بودند بر همه ملت ايران آشكار است.

همچنين اين درخواست فتنه گران، حركت منافقانه و بازي جديد غرب براي بازگرداندن مشروعيت از دست رفته آنهاست كه ضمن خوراك دادن به رسانه هاي بيگانه و سايتهاي ضد انقلابي مي خواهد پيروزي بزرگ ملت مصر را كه نشات گرفته از انقلاب اسلامي ايران بوده، تحت الشعاع قرار دهد و كمرنگ كند.

حضور 50 ميليون نفري ملت ايران در راهپيمايي گسترده 22 بهمن امسال و سال گذشته و همچنين نهم دي پارسال اين موضوع را به اثبات رساند كه ملت تاپاي جان ايستاده و به هرگونه توطئه و نفاق پاسخ كوبنده خواهد داد.


 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 92759
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1