خاتمی همچنان در مدار فتنه گری

 
هر نوجوان عاشق انقلاب که در محضر انقلاب رشد کرده می داند انقلاب به هیچ کس باج نمی دهد انقلاب به هیچ کس مدیون نیست، انقلاب طراز اول و طراز دوم ندارد همه باید در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارند، در هر رتبه ای در هر جایگاهی در هر لباسی باهر میزان قدرت اقتصادی و سیاسی که داشته باشند اگر در مسیر انقلاب و ارزشها و اعتقادات آن که اصولش به روشنایی افتاب مشخص است نباشند از میان انقلاب و انقلابیون طرد می شوند

 

خاتمی بعد از گذشت تقریبا دو هفته از فتنه 25 بهمن لب به سخن گشود و بجای عذرخواهی از ملت ایران در باب انحرافی که در انقلاب ایجاد کردند و همراهی و مدیریت جریان فتنه به انتقاد از نظام در خصوص برخورد با سران فتنه پرداخت و مدعی شد میر حسین موسوی و کروبی انسانهایی هستند که دلبستگیشان به نظام و انقلاب مشخص است ! و در سخنانش مدعي شد: آيا نبايد باعث ناراحتي و نگراني باشد وقتي جريان هايي مي كوشند دست آوردهاي بزرگ انقلاب را ناديده انگارند، بلكه آن را دگرگونه جلوه دهند؟ وقتي بنا باشد همه مسئولان طراز اول كه مورد تاييد امام، مردم و رهبري بوده اند انسان هاي فاسد، منحرف و ضدانقلاب معرفي شوند آيا مردم جهان حق ندارند اين شبهه را پيدا كنند كه پس حاصل انقلاب، فساد و انحراف بوده است؟ و آيا اين بزرگ ترين جفا به انقلاب نيست؟ آيا اگر فضا باز باشد قانون اساسي مبناي عمل قرار گيرد و انتقاد و حتي اعتراض در چارچوب قانون آزاد باشد و نصيحت مسئولان كشور و نقد و ارائه آزاد انديشه يك ارزش به حساب آيد، به جمهوري اسلامي خدمت نشده است؟

 

مظلومیت انقلاب و مردم و دستاوردهای انقلاب در اوج ریاکاری این سخنان به خوبی دیده می شود آقای خاتمی ظاهرا خود را کاملا به نادانی زده اند چرا که در نهایت آشنایی به تاریخ سرشار از عبرتهای اسلام از دید ایشان ، اصل انقلاب،  ارزشهایش و اعتقادات دینی مردم محلی از اعراب ندارد و تنها کسانی که روزگاری در مسیر انقلاب بوده اند مصداق انقلاب هستند  و همین تنها ملاک وی می باشد  اما این سخنان را ریاکارانه به نحوی به اصالت انقلاب مرتبط می کند،  از دید ایشان نباید به کسانی که در نظام جمهوری اسلامی دارای مسئولیت خصوصا در طراز اول مسئولیت بوده اند اتهامی زد و آنها را به خاطر اینکه در رده اول مسئولیت در کشور بوده اند مبرا از خطا و خیانت و انحراف دانسته و اعتراض و مخالفت مردم با آنها را موجب وهن انقلاب و سوء استفاده دشمنان انقلاب می داند و مدعی می شود مردم جهان با این اعتراضات فکر می کنند حاصل انقلاب فساد و انحراف بوده است ! ایا این نهایت نامردی در اصول ارزشمند انقلاب  نیست مگر انقلاب مدیون کسی است ،که اگر انقلاب بخواهد مدیون کسی باشد مدیون خون شهدا و جانبازان انقلاب و همه مردم ایران است اما انقلاب به کسی دینی ندارد این ملت و ما و همه آدمهایی که در این کشور هستیم دین انقلاب بر گردنمان هست باید حفظش کنیم باید پاسدارش باشیم از اصولش منحرف نشویم و با نهایت استقامت یاورش باشیم و این حقیت بزرگ تاریخ است کسانی در هر رتبه ای از انقلاب منحرف شده و نتوانسته اند پا به پای انقلاب و اصولش پیش بروند، از انقلاب طرد و منزوی شده و یا به جرگه مخالفان انقلاب در آمده اند.

 

و اتفاقا برخورد با سران فاسد و منحرفین از انقلاب از دید با بصیرت انقلابیون جهان نشان از صلابت و ایستادگی انقلابیون ایران بر سر اصول اولیه انقلاب است نمونه آن انقلابیون لبنان فلسطین و دیگر کشورها می باشند که با همه تبلیغات صهیونیستها بر علیه انقلاب ایران بازهم ایران الگویی برخلاف خواسته دشمنان ایران برای نهضتهای آزادیبخش جهان شده است.

 

آیا تاریخ اسلام که مولایمان علی (ع) سفارش موکد بر دقت بر مطالعه آن دارد سرشار از انسانهایی نبوده که روزگاری در صف اول مجاهدت بوده اند اما در روزگاری دیگر در صف اول دشمنان ولایت و امامت  به جنگ با دین خدا برخواسته بودند.

 

آیا با این استدلال آقای خاتمی جایی برای نقد و اعتراض مردم نسبت به بی عدالتی ها و یا انحرافات باقی می گذارد! بواقع در طول سالیان گذشته در دوران مسئولیت همین آقایان طراز اولی که ایشان آنها را انسانهایی مومن و عاشق انقلاب می داند، بی عدالتی ، رانت خواری، سوءاستفاده از قدرت ، فساد و بی بندوباری ،عدول از ارزشهای دینی و اعتقادی ، کوتاهی در مقابل زیاده خواهی قدرتهای استکباری و رشد پدیده ضدارزشی اقازادگی رخ نداده است ؟! آیا همین استدلال نمی تواند برای همه جریانات نتیجه عکس هم داشته باشد پس هیچ قیامی هیچ انقلابی هیچ اعتراضی هیچ نقدی نباید صورت بگیرد! خوب همین حرف را هم همه حکومتهای ظالم و ستم پیشه نیز می زنند نمونه آن قذافی است.

 

اما حقیقت انقلاب این است که هر نوجوان عاشق انقلاب که در محضر انقلاب رشد کرده می داند انقلاب به هیچ کس باج نمی دهد انقلاب به هیچ کس مدیون نیست، انقلاب طراز اول و طراز دوم ندارد همه باید در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارند، در هر رتبه ای در هر جایگاهی در هر لباسی باهر میزان قدرت اقتصادی و سیاسی که داشته باشند اگر در مسیر انقلاب و ارزشها و اعتقادات آن که اصولش به روشنایی افتاب مشخص است نباشند از میان انقلاب و انقلابیون طرد می شوند و در این میان کروبی و موسوی و خاتمی هرگز نتواستند در مسیر انقلاب و ارزشهای آن ایستادگی کرده و بمانند آنها در هوای نفس خویش آنچنان گرفتار شدند که تنها خود را ملاک حق و باطل تشخیص دادند اما امام ما آن پیر سفر کرده عاشق با نهایت بصیرت انقلابی را بنا نهاد، ریشه گرفته در عمق اسلام ناب محمدی (ص) و فرمود سکاندار انقلاب برای همیشه تاریخ تا ظهور حضرت مهدی (عج) ولایت فقیه است و از آن پاسداری کنید تا انقلاب آسیب نبیند آن بت شکن بزرگ که بت منیتها و من ها را در طول مدیریت الهیش در انقلاب در هم شکست و اصول انقلاب را برگرفته از آیه آیه قرآن بنیان نهاد به صراحت برای همه تاریخ انقلاب به فرزندان انقلابیش فرمود نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیافتد.

 

امروز خاتمی موسوی کروبی و همه کسانی که تاب ایستادگی در مقابل هوای نفس شیطانیشان را نداشتند و در عشق به قدرت اسیر دنیاطلبی شدند بدانند از دید فرزندان ولایت فقیه همان سربازانی که انقلاب را با جان با عشق با وجودی سراسر ایمان به معاد حفظ می کنند مطرود انقلاب و جزو ناهلان به آن هستند و برای اینکه نگذارند انقلاب بدست آنها بیافتد جان را تنها هدیه ای ناقابل برای بخشیدن برای حفظش می دانند . خود بخوان حدیث مفصل


 

آيات يزدي، مصباح، خاتمي تحریم شدند

منابع خارجي از ليست 80 نفري شخصيت هاي ايراني، براي تحريم توسط اتحاديه اروپا خبر دادند. سايت تحليلي پولتيكو با انتشار اين ليست اعلام كرد، اسامي آيت الله مصباح يزدي ، احمد خاتمي ، محمد يزدي و حسين شريعتمداري در ليست تحريم اتحاديه اروپا وجود دارد.
  منابع خارجي از ليست 80 نفري شخصيت هاي ايراني، براي تحريم توسط اتحاديه اروپا خبر دادند. سايت تحليلي پولتيكو با انتشار اين ليست اعلام كرد، اسامي آيت الله مصباح يزدي ، احمد خاتمي ، محمد يزدي و حسين شريعتمداري در ليست تحريم اتحاديه اروپا وجود دارد.

اين ليست در اتحاديه اروپا به بحث گذاشته شده و افراد آن تحريم و دارايي هاي آنها در اتحاديه اروپا توقيف خواهد شد.
اين سايت دليل انتخاب اين افراد را حوادث پس از انتخابات سال 88 و مقابله با فتنه سبز اعلام كرده است.


در اين ليست نام افرادي مانند آيت الله مصباح يزدي، سيداحمد خاتمي،محمد يزدي ، حسين شريعتمداري، سيدحسن فيروزآبادي (رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح)، محمدعلي جعفري (فرمانده سپاه)، حجت الاسلام والمسلمين سعيدي (نماينده ولي فقيه در سپاه)، يدالله جواني (رئيس اداره سياسي سپاه)، عبدالله عراقي (جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه)، حسين همداني (فرمانده سپاه تهران)، علي فضلي (جانشين فرمانده بسيج)، اسماعيل احمدي مقدم (فرمانده نيروي انتظامي)، احمدرضا رادان (جانشين فرمانده نيروي انتظامي) به چشم مي خورد.
نام برخي از مقامات قضايي و قضات از جمله آيت الله صادق لاريجاني (رئيس قوه قضائيه)، جانشين وي - ابراهيم رئيسي- و سخنگوي قوه- محسني اژه اي- هم در اين ليست گنجانده شده است.


برخي از مقامات و وزراي دولت نيز مانند مصطفي محمدنجار (وزير كشور)، كامران دانشجو (وزير علوم)، حيدر مصلحي (وزير اطلاعات)، صادق محصولي (وزير رفاه)، مرتضي بختياري (وزير دادگستري) و مرتضي تمدن (استاندار تهران) نيز در اين ليست حضور دارند.

 

ايرانيان خارج نشين به سبزها محل نميگذارند

تجمع 5 نفره عناصر ضدانقلاب در مقابل سفارت ايران در لاهه هلند، يك ركورد تازه را در برپايي افتضاح از سوي اپوزيسيون رقم زد.
  تجمع 5 نفره عناصر ضدانقلاب در مقابل سفارت ايران در لاهه هلند، يك ركورد تازه را در برپايي افتضاح از سوي اپوزيسيون رقم زد. هلند يكي از پايگاه هاي فعاليت ضدانقلاب در اروپا به شمار مي رود و براي تجمع ضد ايراني اخير در هلند تبليغات فراواني صورت گرفته بود.


اين نمايش به قدري افتضاح بود كه حتي اعتراض راديوزمانه (ارگان دولتي هلند براي اپوزيسيون ضد انقلاب) را هم به دنبال داشت. راديو زمانه در حالي كه عكس تجمع 5 نفره را منتشر كرده بود، با گشاده دستي نوشت: گردهمايي مقابل سفارت جمهوري اسلامي در لاهه با حضور 30 نفر [!؟] و گردهمايي دوم با حضور 100 نفر[!؟] برگزار شد. اين شمار شركت كنندگان در حالي بود كه بر پايه اطلاعات مركز آمار هلند، 32 هزار ايراني در اين كشور زندگي مي كنند. در دهه 1990 در حالي كه جمعيت ايراني ها در هلند به مراتب كمتر بود، شمار بيشتري از آنها در راهپيمايي ها شركت مي كردند و گاه تعدادشان به چند صد نفر مي رسيد. اكنون كاهش شمار شركت كنندگان به ويژه در هفته هاي اخير، ذهن بسياري از مخالفان فعال را در هلند به خود مشغول كرده است.


اين رسانه وابسته به دولت هلند به جاي اشاره به وفاداري اكثريت ايرانيان مقيم كشورهاي ديگر به كشور و نظام خود كه باعث مي شود دعوت ضدانقلاب را تحريم كنند، به توجيهات قابل تأملي متوسل شد و از قول يكي از عناصر ضدانقلاب گفت: اينكه چرا ايرانيان مقيم خارج در چنين تجمعاتي شركت نمي كنند، به نظر من خيلي بي تفاوت شده اند. چون فكر مي كنند براي آنها اتفاقي نيفتاده و بي تفاوت شده اند. چرا بايد از خانه هاي گرم شان بيرون بيايند و در جايي بايستند كه هوا سرد است! يا فكر مي كنند اگر جلوي سفارت بيايند، شايد از آنها عكس يا فيلم بگيرند و ديگر نتوانند براي تعطيلات به ايران بروند. اين در حالي است كه بسياري از آنها روزي كه به هلند آمده اند يكي از جملاتي كه به كار برده اند حتماً اين بوده كه اگر من به ايران برگردم، مرا بلافاصله زنداني و اعدام مي كنند. به خاطر همين هم موفق شده اند در هلند جواب مثبت بگيرند، ولي الان كه جواب هاي شان را گرفته اند و گذرنامه هاي هلندي در جيب شان است، همه چيز را فراموش كرده اند؛ اينجا زندگي شان را مي كنند و اصلا بي خيال همه شده اند. اين واقعاً جاي شرم دارد.


اين عضو اپوزيسيون كه براي دولت هلند كار مي كند، اضافه كرد: كشورهاي دنيا احتمالا به رژيم ايران غبطه مي خورند چرا كه مخالفاني دارد كه اين قدر بي تفاوتند!
يكي ديگر از همين مواجب بگيران دولت هلند درباره آب رفتن تعداد اعضاي اپوزيسيون در تجمعات گفت: موج نخست كساني كه به اروپا آمدند تقريباً پناهنده بودند و در گردهمايي ها شركت مي كردند اما بعدها وقتي اعلام شد پناهنده ها مي توانند به ايران برگردند، لازمه اش اين بود كه نامه هايي را امضا كنند و به نوعي «غلط كردم» بگويند. نتيجه اين بود كه به نوعي اسير جمهوري اسلامي در خارج كشور شدند. يعني حاكميت جمهوري اسلامي را در خارج از كشور هم بالاي سر خودشان حس مي كنند. جرأت اين را ندارند كه به راحتي در گردهمايي هاي اعتراضي شركت كنند يا حتي پاي يك فراخوان براي جلوگيري از اعدام در ايران را امضا كنند. حالا هم بعضي ها با عينك و گاه پوشاندن روي خود در حركات اعتراضي شركت مي كنند.راديوزمانه و اپوزيسيون همكار آن در اين گزارش توضيح نداده اند كه اگر اپوزيسيون خارج نشين تا اين اندازه بي بخار و هراسان است چگونه از هم قطاران خود توقع دارند كه به تحريك خارجي، وارد معارضه با جمهوري اسلامي شوند و براي فاكتورسازي اپوزيسيون خارج نشين، در داخل هزينه بدهند؟!

 

توهمات یک دیکتاتور سبز!

معمر قذافی، رهبر لیبی در گفت‌وگو با تلویزیون صربستان که در دفترش در طرابلس صورت گرفت، اظهار کرد: ‌شورای امنیت نمی‌بیند که چطور اوضاع طرابلس امن است.

رهبر لیبی ضمن محکوم کردن قطعنامه‌ی شورای امنیت گفت: شورای امنیت اوضاع امن طرابلس را نمی‌بیند!

معمر قذافی، رهبر لیبی در گفت‌وگو با تلویزیون صربستان که در دفترش در طرابلس صورت گرفت، اظهار کرد: ‌شورای امنیت نمی‌بیند که چطور اوضاع طرابلس امن است.


وی بار دیگر ادعاهای قبلی خود را تکرار و تصریح کرد: القاعده و گروه‌های خارجی در ناامنیهای کشور دست دارند.


قذافی بار دیگر اظهار کرد: ‌من همچنان در لیبی می‌مانم و آن را ترک نمی‌کنم.


رهبر لیبی تصریح کرد: گروه اندکی از شورشیان معترض دست به ناامنیها زده‌ا‌ند که شکست خواهند خورد.


وی ادامه داد:‌ این تصمیم شورای امنیت مبنی بر ممنوعیت سفر و بلوکه کردن حسابهای بانکی من ونزدیکانم باطل و لغوشده است.


قذافی تاکید کرد:‌ سازمان ملل حق دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر را ندارد، مگر این که کشوری به کشور دیگر حمله کند.


رهبر لیبی گفت: سازمان ملل بر اساس گزارشهای خبری این قطعنامه را صادر کرده در حالی که باید کمیته‌ای را برای تحقیق درباره‌ی اوضاع لیبی به کشور می‌فرستاد.


وی ادامه داد:‌ ملت لیبی من را تایید می‌کنند و تمام ملت لیبی کاملا پشت من هستند و نیروهای ارتش و پلیس با گروهکهایی که تعدادشان اندک هستند به تبادل آتش می‌پردازند. تعداد اندکی کشته شده‌اند و هیچ درگیری در حال حاضر وجود ندارد، لیبی از صلح کامل برخوردار است و هیچ امر غیرعادی وجود ندارد.


بر اساس گزارش سایت الجزیره، وی تاکید کرد:‌ اگر شما تلویزیون لیبی را مشاهده کنید می‌بینید که همه‌ی تظاهرات و فریادها در حمایت از انقلاب لیبی است!


این در حالی است که شورای امنیت بر اساس بند هفت منشور سازمان ملل با اجماع آراء اعضایش تحریمهای شدیدی را علیه قذافی و تنی چند از نزدیکانش بدون هیچگونه تهدید نظامی علیه لیبی اعمال کرد.


 

عضوخبرگان: تعجب می‌کنم چرا هاشمی تا امروز موضع شفافی نداشته است
عضوخبرگان: تعجب می‌کنم چرا هاشمی تا امروز موضع شفافی نداشته است

 آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از آنکه از حضور قطعی خود در انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان خبر داد، گفت که هرگز به دنبال پُست و مسئولیت نیست و علت حضورش در پست های متعدد از ابتدای انقلاب تاکنون "دستور و تکلیف" امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

سخنان آقای هاشمی درباره پیروی‌اش از دستورات رهبر انقلاب با ابهامات مختلفی روبرو شده است. به اعتقاد منتقدان آقای هاشمی، رهبر معظم انقلاب بارها به خواص تکلیف کرده اند که مرز خود را با جریان فتنه و سران وابسته آن مشخص کنند اما آقای هاشمی در 20 ماه گذشته این تکلیف را هرگز اجابت نکرده که حتی در مواردی موضع مقابل آن را گرفته است.

در همین راستا، آیت الله سید حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با شبکه ایران با بیان اینکه این گونه اظهارات آقای هاشمی با مواضع دوپهلوی وی در 20 ماه گذشته تناقض دارد، گفت: وی یک سیاستمدار است و تعجب می کنم که چرا تا امروز موضع گیری شفافی نداشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آقای هاشمی باید رسما از جریان فتنه اعلام برائت کند و به خواسته های اصولی مردم ملحق شود.

آیت الله ممدوحی در عین حال تصریح کرد: تلاش مقام معظم رهبری همیشه بر جذب است و ایشان تمایل دارند افرادی که در انقلاب نقش داشته اند با هم کار کنند و این روش حکیمانه ای است اما خواص هم باید از عملکرد خود مواظبت کنند.


 

محسن رضايي تاكيد كرد: راهكار رسيدن به وحدت، رهبري، قانون و برادري است.
محسن رضايي  تاكيد كرد: راهكار رسيدن به وحدت، رهبري، قانون و برادري است.

هامون نیوز به نقل از صراط : وي با بيان اين‌كه " اين سه مولفه در كنار هم مي‌توانند وحدت را به طور جدي در كشور ايجاد كنند، تصريح كرد:‌ زمينه‌هاي ايجاد وحدت به طور فراوان در كشور وجود دارد و مهم اين است كه نخبگان كشور همراهي و كمك كنند تا اين اتفاق بيفتد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام هم‌چنين تاكيد كرد: بهترين راه اين است كه همه‌ي گروه‌ها پشت سر رهبري حركت كنند و اگر نظرات، سوالات و ابهاماتي دارند با خود ايشان مطرح كنند؛ چرا كه ايشان يك انسان منطقي است و سوالات و ابهامات را پاسخ مي‌دهد.

رضايي با بيان اين‌كه " زمينه و امكان مطرح كردن پرسش‌ها و ابهامات وجود دارد "، خاطرنشان كرد: البته اين امكان براي معترضين وجود دارد، ولي براي اغتشاشگران ممكن است چنين چيزي نباشد. فرق اغتشاشگر با معترض اين است كه معترضين نظام را قبول دارند ولي اغتشاشگران قبول ندارند.

 


 

ضمن سخناني كه همسو با پروژه ناكام 25 بهمن ارزيابي مي‌شود گفت ...
ضمن سخناني كه همسو با پروژه ناكام 25 بهمن ارزيابي مي‌شود گفت ...

هامون نیوز به نقل از صراط : خاتمي پس از دو هفته سكوت در قبال پروژه آمريكايي-صهيونيستي آشوب در 25 بهمن، سكوت را شكست.وي ضمن سخناني كه همسو با پروژه ناكام 25 بهمن ارزيابي مي شود، تلاش كرد هويت ضد صهيونيستي و ضدآمريكايي قيام ملت هاي مسلمان منطقه را كمرنگ كند. او مدعي شد بعضي از اين قيام ها عليه نظام هايي بوده كه سياست اصلي خود را مخالفت با غرب به خصوص آمريكا قرار داده اند و همواره شعارهاي انقلابي و ضدصهيونيستي داشته اند!خاتمي هيچ مصداقي دراين باره ارائه نكرد و حال آن كه تمام رژيم هاي مرتجعي كه ملت هاي مسلمان عليه آنها به قيام برخاسته اند، داراي ماهيت وابسته بوده اند و حتي معمر قذافي طي سال هاي اخير بيشترين ارتباطات را با آمريكا و غرب برقرار كرده بود.خاتمي در ادامه سخنانش بدون آن كه تحركات ساختارشكنانه و شعارهاي ضدانقلابي و ضدقانون اساسي اوباش تحريك شده از سوي رسانه هاي ضدانقلابي و آمريكا و رژيم صهيونيستي در 25 بهمن را محكوم كند، مدعي شد: آيا نبايد باعث ناراحتي و نگراني باشد وقتي جريان هايي مي كوشند دست آوردهاي بزرگ انقلاب را ناديده انگارند، بلكه آن را دگرگونه جلوه دهند؟ وقتي بنا باشد همه مسئولان طراز اول كه مورد تاييد امام، مردم و رهبري بوده اند انسان هاي فاسد، منحرف و ضدانقلاب معرفي شوند آيا مردم جهان حق ندارند اين شبهه را پيدا كنند كه پس حاصل انقلاب، فساد و انحراف بوده است؟ و آيا اين بزرگ ترين جفا به انقلاب نيست؟ آيا اگر فضا باز باشد قانون اساسي مبناي عمل قرار گيرد و انتقاد و حتي اعتراض در چارچوب قانون آزاد باشد و نصيحت مسئولان كشور و نقد و ارائه آزاد انديشه يك ارزش به حساب آيد، به جمهوري اسلامي خدمت نشده است؟وي كه سوابق ملاقات با جرج سوروس (سرمايه گذار صهيونيست كودتاهاي مخملين) و راسموسن دبيركل ناتو (حامي كاريكاتورهاي ضد اسلامي در دانمارك) را در كارنامه سياه خود دارد، به دفاع تلويحي از فتنه گراني چون موسوي و كروبي برخاست كه تحريك كننده حركت آشوبگرانه مذكور 25 بهمن بودند.خاتمي گفت: به جا بود كه زندانيان كه نوعاً انسان هاي امتحان داده و صادق و مومن اند آزاد شوند نه اينكه اين روزها شاهد دستگيري هاي تازه و ايجاد محدوديت مجدد براي كساني باشيم كه اندكي از محدوديت آن ها كاسته شده بود. چرا بايد كساني چون جناب مهندس موسوي و جناب آقاي كروبي كه در دلبستگي شان به اصل انقلاب و نظام ترديدي نيست دچار حصر و محدوديت شوند و زمينه اي فراهم آيد تا كساني كه نه نظام را قبول دارند و نه خير ايران و ايراني را مي خواهند ميدان داري و احياناً از احساسات پاك مردم بخصوص جوانان سوءاستفاده كنند.اين رويكرد تحريفگرانه و نفاق آلود از سوي خاتمي در حالي است كه اوباش چند صد نفري حاضر در اغتشاش 25 بهمن، به دعوت كروبي و موسوي علناً عليه جمهوري اسلامي و اركان قانون اساسي و انقلاب فحاشي كرده بودند تا افكارعمومي جهان از انتفاضه اسلامي در خاورميانه منحرف شود، همچنان كه خاتمي خود در سخنان اخيرش كوشيده تا هويت ضدصهيونيستي و ضد آمريكايي نهضت ها را كتمان كند. خاتمي به شيوه نفاق هميشگي توضيح نمي دهد كه كجاي تحركات ساختارشكنانه و آشوبگري و تكرار شعارهاي ضدانقلابي كه يك روز قبل از ماجراي 25بهمن از سوي سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي ديكته شده، «نصيحت و نقد و ارائه انديشه در چارچوب قانون است»؟! و كدام «انسان مومن و صادق» حاضر مي شود در بحبوحه بدنامي و فرار مزدوران آمريكا و اسرائيل از كشورهاي اسلامي، ننگ نوكري مستكبران را به جان بخرد و به خاطر اين حماقت بزرگ، از ستايش آنان برخوردار گردد؟! خاتمي با اين اظهارات نشان داد كه ادعاي اصلاح طلبي او در چارچوب قانون اساسي و خدمت به جمهوري اسلامي دروغي رنگ باخته بيش نيست و او اختيار جدا كردن حساب خود از ضدانقلاب و آمريكا و اسرائيل را ندارد.گفتني است خاتمي علاوه بر ملاقات پنهان با جرج سوروس صهيونيست،راسموسن دبيركل ناتو و حامي كاريكاتورهاي ضد اسلامي براي راه اندازي فتنه88 مبالغ كلاني از ملك عبدالله پادشاه سعودي و برخي از كشورهاي اروپايي نيز دريافت كرده است و تلاش وي براي تطهير سران وابسته برخي كشورهاي عربي و تخطئه حركت هاي انقلابي مردم مسلمان خاورميانه در اين راستا قابل ارزيابي است.خاطرنشان مي شود همزمان با سياه بازي جديد خاتمي، روزنامه اطلاعات مطلبي رپرتاژگونه و توأم با حمايت از وي چاپ كرد.

 


 


 

فرار مهدی خزعلی همگام با شانتاژ فتنه گران !
دشمنان نظام و انقلاب که همواره تربیت شدگان و شاگردان حضرت علامه مصباح یزدی را مانعی بزرگ برای رسیدن به اغراض شوم خود می بینند، به ناچار تلاش برای تخریب، دروغ پراکنی و شایعه سازی را سرلوحه کار خویش قرار داده اند. از اتهاماتی که هر از چند گاهی علیه عمار زمان حضرت علامه مصباح یزدی مطرح می کنند و با وجود ارائه اسناد و مدارک اثبات کننده کذب ادعاهای دشمنان و معاندین نظام اما همچنان کذابین به شیوه و مسلک خویش قلم فرسایی می کنند تا دروغ پراکنی هایی به این شکل که در ادامه خواهد آمد.
هامون نیوز به نقل از صراط :   با توجه به توافقات صورت گرفته قرار بود بين حجت الاسلام دكتر رهدار معاونت سیاسی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و آقاي دكتر مهدي خزعلي مناظره اي با موضوع دموكراسي ديني در تاريخ 89/12/7  به صورت ويدئو كنفرانس صورت پذيرد اما همانطور که انتظار می رفت ایشان نیز همچون سایر همسلکان خویش طبق یک سناریوی از پیش تعیین شده از این مناظره طفره رفتند و در محیط از قبل اعلام شده برای این مناظره ( تالار جمهوری اسلامی) که جمع زیادی از علاقمندان در آنجا آماده شنیدن سخنان دو طرف بودند ، حاضر نشدند تا  مهر تایید دیگری باشد بر اینکه حامیان فتنه برای فریب افکار عمومی همواره سعی در استفاده ابزاری از تریبونهای یک طرفه و شانتاژهای خبری در فضای رسانه ای هستند و هر کجا پای نیروهای انقلاب و تربیت یافتگان مکتب اسلام در میان باشد با انواع ترفندها فرار خواهند رفت.

اما از آنجا که مهدی خزعلی و همفکرانش از حامیان موسوی یا همان مرد دروغ قرن می باشند که به جرم ارائه آمار دروغین و نقاشی های مشاورین تحریف گرش سیلی محکمی در پای صندوقهای رای از ملت دریافت کردند، اینبار نیز اصل را بر دروغ و شانتاژ خبری گذاشتند و در سایتهای نفاق و ضدانقلاب چنین وانمود کردند که حجت الاسلام دکتر رهدار از این مناظره فرار کردند!

سایت بالاترین و برخی دیگر از سایتهای ضدنظام که از رسانه های حامی فتنه محسوب می شوند در تحریفی عجیب چنین نوشتند:

« فرار حجت الاسلام رهدار نماینده ی اصولگرا از مناظره با دکتر خزعلی
۷ اسفند ۸۹ ساعت ۲۲ قرار بود مناظره ای در محیط مسنجر در اینترنت طبق توافقات قبلی صورت گرفته بین دکتر مهدی خزعلی و حجت الاسلام دکتر رهدار در مسنجری صورت بگیرد. در حالی که آقای خزعلی برای مناظره حاضر بودند و تعداد حضار بیش از ۲۶۰ نفر بود و شرایط مناظره آماده بود با تاخیر آقای رهدار و خلف وعده ی این شخص حاضران و آقای خزعلی حدود ۱ ساعت پس از زمان مقرر منتظر ماندند که نهایتا اعلام شد آقای رهدار حاضر به مناظره نیستند و برای مناظره با آقای دکتر خزعلی نخواهند آمد. در ادامه طرفداران آقای رهدار به محفل حضار حتی در محیط نت حمله ور شدند و شروع به هتاکی و فحاشی و نقض قوانین مسنجر نمودند. به این ترتیب آقای رهدار از مناظره ای که شکست او در آن قابل پیش بینی بود به شکل خجالت آوری گریخت و طرفداران وی در ادامه حرکات غیر انسانی و شرم آوری را به نماش گذاشتند. شایان ذکر است موضوع این مناظره دموکراسی دینی بود»

مهدی خزعلی نیز در وب سایت شخصی اش با انواع توجیهات از جمله عدم بی طرفی محیط گفتمان و... نوشته است که در محیط دیگری در انتظار مناظره با حجت الاسلام رهدار بوده است امّا ایشان حاضر نشده اند! این در حالی است که این مناظره نیز همچون سایر مناظره ها در فضای مجازی و حقیقی، توسط برگزار کنندگان از قبل محیط و زمان مناظره تعیین گردیده است و با این وجود آقای خزعلی با چه توجیهی از این امر سرباز می زنند قبول و عدم قبولش به عقلاء واگذار می شود.

نکته دیگر اینکه آقای دکتر خزعلی برخلاف بالاترین و سایر رسانه های فتنه هیچ اشاره ای به حمله و فحاشی طرفداران آقای رهدار هم نکرده است که این نیز خود مویدی دیگر بر اوج شایعه سازی و دروغ پراکنی جریان فتنه می باشد با اینکه همگان می دانند آقای مهدی خزعلی از جمله افرادی است که بقای خویش را در مظلوم نمایی، شانتاژ و از این نوع رفتارها می بیند لذا وی  کسی نیست که از این قبیل حاشیه ها به راحتی بگذرد و حداقل یک پاراگراف مظلوم نمایی نکند و اینکه وی مطلبی در این باره ننوشته اند نشان از مثل معروف" دروغگو حافظه ندارد" در توصیف و ماهیت این رسانه هامی باشد.

گفتنی است اینگونه طفره رفتن ها در جریان مخالف اصولگرایی بسیار سابقه دارد. در همین چندماه پیش، آبانماه سال جاری علی رغم تلاش و رایزنیهای مستمر دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان برای برگزاری مناظره ای بین یکی از چهره های اصلاح طلب با حجت الاسلام و المسلمین روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو و از دیگر شاگردان حضرت علامه مصباح یزدی، هیچ یک از نیروهای اصلاح طلب حاضر به شرکت در این مناظره نشدند

بعد از آن آبروریزی صورت گرفته توسط چهره های فراری از بحث اصلاح طلب، اینبار دانشجویان اصلاح طلب پا وسط گذاشتند تا به هر شکل ممکن یکی از چهره های جناح خود را در این مناظره حاضر کنند امّا تلاش آنها نیز بی نتیجه ماند و به ناچارسخنرانی جایگزین آن مناظره شد و از آنجا که جمع زیادی از دانشجویان در یک محیط حقیقی  و علمی شاهد این ماجرا بودند و بسیاری از دانشجویان اصلاح طلب نیز از فرار و طفره رفتن سران خود به خشم آمده بودند، جریان فتنه مجال دروغ پراکنی و شایعه سازی را در فضای مجازی پیدا نکرد و صرفا در مقابل این خبر که در آن ایام توسط بی باک منتشر شد جز سکوت و قبول این ننگ چاره ای ندید.

در پایان لازم بذکر است که دکتر مهدی خزعلی بخاطر رفتارهای ناهنجار و خلاف قانون و شرع و همگامی با جریان ضدانقلاب و فتنه از سوی پدر بزرگوارش حضرت آیت الله خزعلی با  صراحت و قاطعیت طرد گردیده این درحالی است که وی تصور می کرد همچون برخی آقازادگان در صورت جای گرفتن در آغوش ضد انقلاب و نفاق، دست حمایت پدر را بالای سر خود خواهد دید امّا تقوای الهی و بصیرت والای حضرت آیت الله خزعلی جز طرد شدن و منزوی شدن ارمغانی برای این توهم گرا و نویسنده هتاک به همراه نداشت.

 

 

فتنه سكوت!
افكار عمومي مردم بهترين دادگاه براي سنجش اعمال سران فتنه است، روزي كه قرار باشد آنان محاكمه شوند، بايد براي بيانيه‌هاي نوشته و نانوشته‌شان به ملت ايران پاسخگو باشند.

هامون نیوز جوان نوشت: شوراي هماهنگي راه سبز اميد! كه اين روزها سخنگو و بلندگوي جريان فتنه سبز شده است، به تازگي با اعلام 10 اسفند ماه به عنوان روز تولد ميرحسين موسوي، از طرفداران اين فرقه مضمحل خواسته است از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان انقلاب راهپيمايي نمايند. در روزهاي گذشته همه تلاش رسانه‌اي فتنه‌گران اين بوده كه به هر نحو ممكن با مناسبت‌تراشي‌هاي مختلف تا روزهاي منتهي به چهارشنبه آخر سال تحرك بي‌سرانجام 25 بهم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 92762
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1