سی و سه سالگی انقلاب اسلامی

 

 

 

22 بهمن...

22 بهمن امسال را همچون 22 بهمن سال گذشته و پر افتحار تر از هر زمان دیگری برگزار خواهیم کرد تا افکار فتنه گون سران فتنه برای تحرکات بهدی در نطفه خشکانده شود.

امت حزب الله همیشه در صحنه بار دیگر پاسخ دندان شکنی به فتنه گران لجنی خواهد داد و خواهند دید که با تحریکات گوشه و کنار خود هرگز بجایی نرسیده و نخواهند رسید.

 

 

 

 


 

بیست و دوم بهمن ماه 13۹۰

 


جشن پیروزی


روز هر ایرانی


روز من و تو


 


 


 


 

 


 


http://mohammadrezaabbasloo.persiangig.com/Copy%20of%2022%20bahman.jpg


 


 

فراخوان عمومی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن


 

http://www.mim.gov.ir/parameters/mim.gov/modules/admin_news/store_folder/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%864.jpg


در آستانه فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 عموم ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی

با حضور پرشور و حماسی خود

در راهپیمایی سراسری روز شنبه ‌٢٢/١١/١٣۹۰

یوم‌الله بیست و دوم بهمن،

ضمن تجدید بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی

برخاسته از آرمان‌های والای امام و شهدا

بار دیگر همبستگی و عشق به ارزش‌های الهی را

در مقابل دیدگان حیرت‌زده جهانیان به نمایش می گذارد.

 

رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات 761 محکوم موافقت کردند

 
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب و میلاد پیامبراعظم(ص)؛
رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات 761 محکوم موافقت کردند

  مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات هفتصد و شصت و یک نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات 761 محکوم موافقت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات هفتصد و شصت و یک نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

 

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد پیامبر اعظم(ص) طی نامه ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 761 نفر از محکومان را که در کمیسیون مربوط واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند ارائه کرده بود، که مورد موافقت مقام معظّم رهبری قرار گرفت.

 

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور در انتخابات را فریاد می‌زند

 

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امتحان بزرگ پیش روی ملت عزیز ایران، برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، لذا ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن آمادگی خود را برای حضور در انتخابات فریاد می زند..

خبرگزاری فارس: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور در انتخابات را فریاد می‌زند
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن با حضور رسانه های داخلی و بین المللی پیش از ظهر امروز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

آب خضر در این نشست خبری اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷، به واقع انفجار نوری بود که در ایران و منطقه به حقیقت پیوست.

وی گفت: فریاد عدالت‌طلبی، اسلام‌خواهی و آزادگی ملت ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) که از نیمه خرداد ۱۳۴۲ آغاز شده بود، در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست و نظام جمهوری اسلامی در سرزمین ایران مستقر شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  ادامه داد: بزرگداشت این ایام‌الله به ویژه گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، در حقیقت فرصتی دوباره است تا ملت سرافراز ایران به عنوان صاحب واقعی و عاشقان انقلاب اسلامی دیگر بار، عشق و علاقه و محبت و ارادت خود را نسبت به این ودیعه الهی پاس دارند.

آب خضر بیان داشت: همان‌گونه که در سه دهه گذشته به اثبات  رسیده، این بار نیز ملت فهیم و با بصیرت ایران، ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ را به برگ زرینی دیگر در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد و این بار نیز بانشاط‌تر، مقتدرتر، امیدوارتر از همیشه، به افق‌های آینده به ویژه به حرکت‌های اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی ملت‌های منطقه چشم امید دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز باشکوه‌تر، پرشور‌تر از سال‌های قبل، با حضوری انقلابی، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم به ویژه به آمریکای مستکبر و کشورهای اروپایی که کورکورانه دنباله‌روی استکبار جهانی شده‌اند، داده خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر نمایش اقتدار ملی بیش از ۷۰ میلیون مردم ایران است. ۲۲ بهمن، روز ایستادگی و دفاع از آرمان‌های شهیدان سرفراز و ایثارگران سال‌های دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

آب خضر افزود: ۲۲ بهمن، تجدید بیعت دوباره ملت ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است. ۲۲ بهمن باز هم فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و شکست هیمنه ابرقدرت‌ها رقم خواهد خورد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود به تبیین  ویژگی‌های ۲۲ بهمن ۱۳۹۰پرداخت و اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن امسال، چند ویژگی خاص دارد؛ ویژگی اول آنکه دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از هست سال از ماه‌های محرم و صفر خارج شده و با ورود به ماه مبارک ربیع، میلات پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد پربرکت امام جعفر(ع) و هفته وحدت را به عنوان برکت این دهه پذیرفته و عموم برنامه‌های امسال به سمت شور و شعف و شادمانی ملت همراه است.

آب خضر ادامه داد: ویژگی دوم ،تقارن اولین سالگرد سقوط دیکتاتوری حسنی مبارک و پیروزی انقلاب مردم مصربا ظهور بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و سرنگونی دیکتاتور مصر، حسنی مبارک در ۲۲ بهمن ۱۳۸۹است.

وی اضافه کرد: امسال سالگرد سرنگونی آن دیکتاتور  مقارن با ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ بوده و شاهد سرنگونی سه دیکتاتور دیگر منطقه در فاصله دو فجر پیروزی بوده‌ایم. به همین مناسب، شعار دهه فجر امسال با عنوان «انقلاب اسلامی سرآغاز بیداری اسلامی» نامگذاری شده و ویژه برنامه‌هایی در این دهه برگزار شده و خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژگی سوم را "در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی" دانست و تاکید کرد: امتحان بزرگ پیش روی ملت عزیز ایران، برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، به همین جهت در ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ با حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی باشکو، آمادگی و عزم ملت در ایجاد حماسه‌ای ماندگار و حضور حداکثری در روز انتخابات را فریاد خواهند کرد.

آب خضر ویژگی چهارم را «تجلیل از شهدای علم و فناوری» عنوان کرد و کفت: در آستانه برپایی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حرکت ناجوانمرده‌ در ترور یکی دیگر از اژجوانان غیور و دانشمند هسته‌ای، شهید مصطفی احمدی روشن به دست عوامل استکبار جهانی بوده‌ایم. امسال نیز تجلیل از شهدای علم و فناوری، شهیدان والامقام "علیمحمدی"، "شهریاری"، "رضایی‌نژاد"، "احمدی روشن" و همچنین شهید عزیز سردار حسن تهرانی مدم و یادکرد شهیدان، زمزمه ملت شریف ایران به همراه تصاویرشان در ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ است.

 

برنامه‌های مراسم ویژه میدان آزادی در یوم الله 22 بهمن اعلام شد

 

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های مراسم ویژه میدان آزادی تهران در یوم الله 22 بهمن را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های مراسم ویژه میدان آزادی در یوم الله 22 بهمن اعلام شد

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، برنامه‌های مراسم ویژه میدان آزادی تهران در یوم الله 22 بهمن طی یک نشست خبری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.

 

بر اساس اعلام اصغر آب خضر ، مراسم رسمی یوم‌الله ۲۲ بهمن در میدان آزادی، رأس ساعت ۱۰ صبح با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط یکی از قاریان ممتاز بین‌المللی و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران و با حضور خانواده معظم شهیدان، ایثارگران، جانبازان و مردم فهیم و همیشه در صحنه و مسئولین لشکری و کشوری، سفرا، کارداران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم و میهمانان خارجی به ویژه جوانان کشورهای بیداری اسلامی و علما و شخصیتهای فرهیخته، فرهنگی، سیاسی کشورهای اسلامی در تهران آغاز خواهد شد.

 

وی افزود:ویژه برنامه‌های میدان آزادی تهران عبارتند از: سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایشی هوایی، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود توسط گروه سرود ۲۲ هزار نفری جوانان دانش‌آموز، قرائت قطعنامه سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۰.

 

به گفته آب خضر علاوه بر این سخنرانی اسماعیل هنیه نخست‌وزیر منتخب مردم فلسطین در غزه به عنوان میهمان ویژه مراسم جزو برنامه‌های ویژه در میدان آزادی است.

 

گفتنی است که سخنران مراسم یوم الله 22 بهمن محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران است.

 

همچنین مراسم گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

 

 


حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن مشتی کوبنده بر چهره استکبار است

 

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در بیانیه‌ای تاکید کرد: حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن مشتی کوبنده بر چهره پر تزویر استکبار و تجدید میثاقی مجدد با نایب امام زمان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عزیز و آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری فارس: حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن مشتی کوبنده بر چهره استکبار است

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان به مناسبت 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرده که متن کامل آن در ذیل آمده است.

 

در اهتزاز باد پرچم عزت ملتی که ایمان زینت بخش پیشانی بند اراده آنان، بصیرت و معرفت روزانه نشانه گیری سلاح استواری و مقاومتشان و شهادت و اشتیاق به لقاء حق زیبنده دل‌های مؤمنشان گردیده است. خوار باد دشمنی که دستار فریب بر سر و آوای خدعه بر لب، هر صبح و شام در کمین نشسته تا اراده‌ای را بلغزاند و غافلی را به اردوگاه خفّاشان شب پرست و دل آلودگان خالی از معنا و معرفت بکشاند.

 

سرافرازی همواره قرین اراده و عزم مردان و زنانی است که جامعه سخت کوشی برتن دارند و چراغ بصیرتشان پیوسته روشن افزای طریقت وصال و محراب معرفت و اتکالشان می‌باشد. پرفروغ باد جلوه‌های منوری که شما فرهنگیانِ معروف فرشتگان مقرب الهی بر تارک حیات ملت ما می بخشد و شما دانش آموزانی که چشمه های خروش و جوشش و اشتیاق و ایمان در دل های پاکتان رونق بخش تلاش تعالی جویانه ملت بزرگ ماست.

 

سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در آستانه سی و چهارمین بهار آزادی و سرافرازی با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم ( ص) و ابراز امیدواری بمناسبت این ایام خجسته برای توجهات عمیق تر به اتکال قلوب ملت بزرگ و مؤمن ایران به نصرت الهی و عنایت حضرت صاحب الزمان ( عج) به نمایندگی از میلیون ها فرهنگی و دانش آموز بسیجی اعلام می دارد:

 

اکنون پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با نثار هزاران شهید و جانباز و به پشتوانه ملتی ایثارگر و شجاع که اوج  مقاومت و پایداری خود را در صحنه های متعدد رویارویی با دشمن خصم زبون به اثبات رسانده اند، این انقلاب به دست با کفایت رهبری فهیم، حکیم و فرزانه است که بارها ایمان وتقوا، صداقت و خلوص، علم و عمل و ایمان و تدبیر او کشتی عظیم  انقلاب اسلامی را از گذرگاه های سخت و دشوار عبور داده تا به سر مقصد منظور برساند بر این اساس حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن مشتی کوبنده بر چهره پر تزویر استکبار و تجدید میثاقی مجدد با نایب امام زمان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عزیز و آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

 

پیشتازی ملت بزرگ ایران اسلامی در قیام شکوهمندشان بر علیه سلطه جهانی چپاولگران لیبرالیزم و صهیونیسم جنایتکار که با درایت و قاطعیت رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحشان امام خامنه ای (مدظله العالی) و وفاداری و بصیرت امت حقیقت جو محقق گشته است همچنان تا اضمحلال نظام سلطه ادامه خواهد داشت.

 

راهپیمایی 22 بهمن 90 که توأم با شرایط خاص جهانی؛ بیداری ملت های مسلمان و مستضعفان دنیا علیه نظام سرمایه داری و سلطه جهانی از یک سو و تلاش و تبلیغات و توطئه چینی عوامل و بازیگران بازیچه صحنه گردانان چپاول از سوی دیگر، برگزار می شود از اهمیت مضاعفی نسبت به سال های گذشته برخوردار می باشد که آثار حضور ملت بزرگ ما را نیز در قبال موفقیت ملت های بپا خاسته و ناکامی دشمنان حیله گر، گسترده تر و عمیق تر به ارمغان خواهد آورد.

 

در دهه چهارم پس از انقلاب اسلامی که با عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است، وحدت و یکپارچگی و انسجام ملی را می طلبد تا با تأسی به شهدای عزیز انقلاب اسلامی و تکریم جانبازان و ایثارگران و همه ی کسانی که بدون چشم داشت در کمال تواضع در خدمت انقلاب اسلامی بوده اند، همه با هم تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش نمائیم و قله های رفیع علم و دانش و پیشرفت را همراه با عدالت اسلامی تسخیر  و مدال زرین دیگری بر تارک نظام مبتنی بر آموزه های دینی نمایان کنیم.

 

به فضل الهی امید آن داریم که حضور شاداب و روحیه بخش در راهپیمایی 22 بهمن سرآغاز پرشوری باشد که مردم بصیر ایران اسلامی بار دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی عمق درکشان را از شرایط ملی و بین المللی نشان بدهند و عزم و اراده خود را در ادامه راه و آرمان های امام راحل عظیم الشان دگر باره به رخ جهانیان بکشانند و دشمن پر آوازه ی تو خالی را مجبور به ندامت و پشیمانی نمایند.

 

راهپیمایی عظیم 22 بهمن خنثی‌کننده تهدیدات داخلی و خارجی است

 

خبرگزاری فارس: راهپیمایی عظیم 22 بهمن خنثی‌کننده تهدیدات داخلی و خارجی است

 

 

هامون به نقل از خبرگزاری فارس:

متن این بیانیه به شرح زیر است:

یوم‌الله 22 بهمن تجلی وعده الهی در خصوص پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ اسلام و حیات ملت مظلوم و مسلمان ایران است.

این روز بزرگ که آن را می‌توان روز احیای اسلام ناب محمدی(ص) و لیله القدر انقلاب اسلامی نامید، فرصتی گرانبها برای بازخوانی بزرگ‌ترین حماسه تاریخ ملت ایران و تجدید عهد و پیمان با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی ایران را می‌توان مولود فرهنگ ناب اسلامی و مکتب جهاد و شهادت دانست، رویدادی که ندای بازگشت به ریشه‌ها، معنویت و عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و استقلال طلبی را در جهان برانگیخت.امروزه جهان شاهد است آرمانهایی که ملت ایران طی چهاردهه گذشته منادی آن بوده است؛ به منبع الهام بخش بیداری اسلامی در ملل خاورمیانه بدل شده است و می‌رود که پایه گذار خاورمیانه‌ای اسلامی، مستقل و آزاد باشد.

امروز در حالی به استقبال سی و سومین سالروز پیروزی انقلابمان می‌رویم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور ملت شریف ایران اسلامی، در اوج شکوفایی و خودباوری قرار دارد. هنگامی که با شاخص آرمانهای انقلاب اسلامی به مسیر طی شده نگاه می‌کنیم،علیرغم برخی چالشهای  سال های اخیر می‌توان با قاطعیت از کارنامه درخشان انقلاب و نظام دفاع کرد. همین مسئله موجب شده است که دشمنان این انقلاب و نظام نیز بر حجم تهدیدات خود بیفزایند و با تشدید تحریم به گمان خود در پی وادار کردن نظام اسلامی و ملت ایران به تسلیم و سازش باشند. در چنین شرایطی یگانه راه غلبه ملت ایران بر توطئه‌های دشمنان تکیه بر همان وحدت کلمه‌ای است که توصیه همیشگی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

راهپیمایی عظیم 22 بهمن می‌تواند به عنوان تجلی بارز وحدت و همدلی ملت ایران، خنثی کننده تمام تهدیدات داخلی و خارجی باشد.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی ایران، ملت عزیزمان را به خلق حماسه‌هایی دیگر در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی فرا می‌خواند. راهپیمایی عظیم 22 بهمن و انتخابات مهم و سرنوشت ساز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو عرصه‌ای هستند که می‌توانند با حضور و مشارکت عظیم مردمی به حماسه‌هایی دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تبدیل شوند و زمینه تحقق اولویت اساسی و محوری امروز جامعه ما یعنی پیشرفت و عدالت بر مدار اصول و ارزشها را هموارتر کنند. در این میان وظیفه همگان به ویژه نخبگان و فعالان سیاسی آن است با مراجعه‌ای دائمی به آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی، نقش خود را در حرکت پیش رونده انقلاب و نظام ایفا کنند. ارزشگرایی، درک ضرورتهای کنونی حرکت انقلاب، پرهیز از سیاست‌زدگی و اخلاق‌مداری را می‌توان چارچوب‌هایی دانست که ایفای نقش موثر نخبگان و فعالان سیاسی در قالب آنها تحقق خواهد یافت.

در آستانه سی و سومین بهار آزادی یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال می‌خواهیم تا ملت ایران را همواره قدردان نعمت امامت و پاسدار حریم ولایت قرار دهد. همچنین گرامی می‌داریم یاد و خاطره پرستوهای خونین بالی را که بهارآوران مظلوم و بی‌ادعای این سرزمین بودند. در این ایام مقدس بر ارواح مطهر همه شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و با آنها پیمان می‌بندیم که با تاسی به فرهنگ و روحیه جهادی تا آخرین توان در جهت تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی بکوشیم


 
 

 "22 بهمن‌ماه امسال  روز تجلی اتحاد ملی و انسجام اسلامی و وحدت اقشار مردم با گرایش‌های مختلف سیاسی و سلایق متفاوت است که حول محور ولایت فقیه، برای حفظ "استقلال، ‌آزادی و جمهوری اسلامی" در حرکت و تکاپو است."


 

"اینک با ورود به دهه چهارم از حیات پربرکت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران "دهه پیشرفت و عدالت" و در سی و دومین سالگرد فجر پیروزی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت‌جو در سرتاسر گیتی طنین‌انداز می‌شود."


 

****


 

"22 بهمن‌ماه، روز حرکت در رودخانه جوشان و توفنده وحدت و پیوستن به اقیانوس بی‌کران اراده و اقتدار ملی است و فرصتی برای سنجش حرکت انقلاب اسلامی و هموار کردن مسیر آن در جهت نیل به اهداف والای اسلامی - انسانی است."

"22 بهمن‌ماه نقطه عطفی در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملت آگاه ایران است که در بسیج تمامی نیروها و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد."


فراخوان ملت براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اعلام كرد:
فراخوان ملت براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن
جام جم آنلاين: ستاد مركزی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

 در این اطلاعیه آمده است :اینك كه با آغاز دهه‌ چهارم از حیات پربركت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، 'دهه‌ پیشرفت و عدالت '، و در سی و سومین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی ، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون‌ها آزادهِ حقیقت‌جو سرتاسر گیتی طنین‌انداز شده و انعكاس آن در میان ملت‌های مسلمان و كشورهای منطقه خاورمیانه ( مصر ، لبنان ، یمن ، فلسطین و ... ) لرزه‌ای بزرگ بر اندام نحیف استكبارجهانی انداخته است، ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی افتخار دیگری را رقم خواهد زد.

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، ملت ما را به یك ملت آگاه و سیاسي در سطح جهان بدل ساخت و به عنوان مدل حكومتی برتر و الگویی بی‌بدیل در نظام‌های سیاسی مطرح جهانی معرفی كرد.

در پایان این اطلاعیه آمده است :ستاد مركزی دهه فجرانقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی، همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب سیاسی و آحاد، اقشار و اصناف مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌‌هایی سیاسی كه در مسیر پیشرفت و عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند، می‌خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، انقلابی، پرشور و گسترده خود در صفوفی متحد و یكپارچه با بانگ رسای 'الله اكبر'و 'مرگ بر آمریكا' و 'مرگ بر اسرائیل' در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن ماه وحدت و اقتدار ملی خود را به منصه‌ ظهور رسانده و با حضور انبوه و به موقع خود ضمن حمایت از رویش جوانه‌های قیام ملت مسلمانان منطقه ، مشت محكمی بر دهان مستكبرین جهانی و مزدوران داخلی آنها كه با چهره نفاق ، جبهه جدیدی در رویارویی با اسلام و ملت بزرگ ایران گشوده‌اند بكوبند و بار دیگر با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا و زبون سازند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 92768
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1